اخبار رمز ارز

Dogecoin در این هفته در آستانه “روز دوج” 20٪ افزایش یافت

دوج کوین (DOGE) طی هفته گذشته افزایش قابل توجهی 20 درصدی در ارزش خود را تجربه کرده است.

افزایش قیمت Dogecoin، همراه با پیش بینی به اصطلاح Doge Day و عرضه محصولات آتی Dogecoin در Coinbase، حاکی از یک حرکت صعودی برای این ارز دیجیتال است.

این سکه که توسط مهندسان نرم‌افزار بیلی مارکوس و جکسون پالمر ایجاد شده است، از تجدید حیاتی برخوردار است که منجر به افزایش علاقه به سایر سکه‌های میم مانند Dogwifhat (WIF)، Book of Meme (BOME)، Pepe (PEPE) و Slerf (SLERF) شده است.

طبق گزارش Tradingview، سطوح حمایت از Dogecoin (DOGE) در 0.081 سنت و 0.094 سنت مشاهده می شود که نشان دهنده سطوح کلیدی است که ممکن است علاقه خرید برای جلوگیری از کاهش بیشتر قیمت ظاهر شود.

علاوه بر این، سطح حمایت قابل‌توجهی در حدود 0.10 امتیاز مشاهده می‌شود، بدون اینکه مقاومت فوری آشکار شود، که حاکی از یک عامل تثبیت‌کننده بالقوه برای نوسانات قیمت است.

پس از شکسته شدن سطح 0.10 دلار، تحلیل تکنیکال آستانه‌های قیمتی خاصی را نشان می‌دهد که به عنوان مقاومت عمل می‌کنند، از جمله مقاومت انحراف استاندارد قیمت 1 در 0.229990، حداکثر 52 هفته در 0.228323، بالاترین حد 13 هفته در 0.228323 و 1-320M on.

این سطوح راهنمایی های ارزشمندی را برای معامله گران و سرمایه گذاران ارائه می دهد و به آنها در جهت یابی حرکات پویا Dogecoin در بازار ارزهای دیجیتال کمک می کند.

از آنجایی که Dogecoin همچنان به سرفصل اخبار و نشان دادن رفتار صعودی ادامه می‌دهد، سرمایه‌گذاران بر حرکات آن نظارت می‌کنند و اقدامات مثبت بیشتر قیمت و اختلالات احتمالی بازار را پیش‌بینی می‌کنند.

در زمان انتشار، Dogecoin با قیمت 0.20 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش قیمت 69.3 درصدی در 30 روز گذشته است.

در 29 مارس، مفسر ارزهای دیجیتال DogeDesigner در رسانه های اجتماعی پیشنهاد کرد که حرکت صعودی قوی برای DOGE در نهایت با 0.69 دلار معامله خواهد شد.

روز دوج

روز دوج که در 20 آوریل جشن گرفته می‌شود، در بازار ارزهای دیجیتال، به‌ویژه برای علاقه‌مندان به دوج‌کوین، اهمیت زیادی دارد. حامیان Dogecoin برای ترویج و افزایش ارزش ارز دیجیتال گرد هم می آیند.

این روز با فعالیت‌های مختلف، از جمله خرید و نگهداری Dogecoin، برای رساندن ارزش آن به ماه مشخص می‌شود.

انتخاب روز 20 آوریل برای روز دوج تصادفی نیست، زیرا مصادف با تعطیلات غیررسمی ماری جوانا، معروف به “420” است. این تاریخ لایه ای از اهمیت فرهنگی را به رویداد اضافه می کند.

به رسمیت شناختن روز دوج توسط جامعه ارزهای دیجیتال نشان دهنده یک فشار جمعی برای ارتقاء وضعیت میم کوین از یک دارایی دیجیتال غیرقابل احترام به یک گزینه قابل دوام برای تراکنش ها و سرمایه گذاری ها است – که هم علاقه خرده فروشی و هم سازمانی را به خود جلب می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا