اخبار رمز ارز

علاقه مندان به Ripple و Dogecoin به پیش فروش Pushd می روند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

در میان تلاش برای فرصت های سرمایه گذاری جدید، علاقه مندان به Ripple و Dogecoin به طور فزاینده ای به سمت پیش فروش Pushd، یک پلت فرم غیرمتمرکز که قرار است خرید آنلاین را با ارزهای دیجیتال تغییر دهد، جذب می شوند.

ریپل در سال 2012 وارد صحنه کریپتو شد و از آن زمان ریپل تبدیل به دفتر کل در فضای رمزنگاری شده است. ریپل بیش از 70 میلیون دفتر کل را بسته است. ریپل همچنین دارای قابلیت های توکن سازی تخصصی است. Dogecoin به عنوان اولین میم کوین در دنیای ارزهای دیجیتال تاریخ ساز شد. مردم از میم کوین‌هایی مانند Dogecoin استفاده می‌کنند، زیرا جنبه کمتر جدی رمزنگاری را نشان می‌دهند.

Pushd قلب تحلیلگران رمزارز را دارد، حتی در مرحله پیش فروش خود، آنها پتانسیل های Pushd را می بینند و ادعا می کنند که Pushd در سال 2024 به یک پروژه برتر تبدیل خواهد شد و زودتر از آنچه سرمایه گذاران انتظار دارند به یک شرکت بلو چیپ تبدیل خواهد شد. برای زمینه، Pushd یک مرکز خرید آنلاین غیرمتمرکز است که در حال آماده شدن برای راه اندازی است، در حال حاضر بیش از 28000 ثبت نام پیش فروش در انتظار راه اندازی است.

دارندگان ریپل بیشتر می خواهند

آمار Ripple خیلی بد نیست، اما می تواند بسیار بهتر باشد. در ماه گذشته، ارزش ریپل 15 درصد رشد کرده است، در حالی که سرمایه گذاران خوشحال هستند که ریپل در قرمز نیست، رشد به اندازه کافی برای آن بازه زمانی قابل توجه نیست. همین اتفاق می افتد زمانی که به آمار سالانه آن نگاه می کنیم، تنها حدود 48 درصد رشد داشته است. سرمایه گذاران ریپل بیشتر می خواهند و می دانند که به دنبال فرصت های بیشتری با Pushd هستند.

Dogecoin خوب به نظر می رسد

Dogecoin با ارقام قوی خود ثابت می کند که جای تردید نیست. Dogecoin اولین میم کوین است و با چنین اعداد خوبی یکی از موفق ترین ها از نظر مالی نیز می باشد. Dogecoin تنها در یک ماه بیش از 100٪ رشد کرده است و اکنون 0.17 دلار ارزش دارد. با این حال، سرمایه گذاران Dogecoin اکنون به Pushd نگاه می کنند.

کارشناسان پیش بینی های مثبتی در مورد پوشد دارند

Pushd به دنبال ایجاد پلتفرمی است که در آن کاربران در فضای غیرمتمرکز بتوانند اقلام را در قفسه های دیجیتال کاوش و خریداری کنند و در هنگام پرداخت با ارز دیجیتال پرداخت کنند. Pushd با هدف تقویت بازار غیرمتمرکز تلاش می کند تا فرآیند خرید و فروش را ساده کند. در حالی که مکانیسم‌های تجاری اساسی موجود در جامعه غیرمتمرکز وجود دارد، Pushd با کارایی و قابلیت اطمینان خود از این مکانیسم‌ها پیشی می‌گیرد.

برای ثبت نام در Pushd، یک فروشنده می تواند به پلت فرم رفته و یک فرآیند ثبت نام ساده و دو دقیقه ای را طی کند، Pushd هیچ گونه شناسایی نمی خواهد. پس از ثبت نام، فروشندگان می توانند جزئیات مربوط به کالایی را که می خواهند بفروشند، توضیحات، قیمت، سکه ای که می خواهند بفروشند و هر اطلاعات دیگری که برای فروش آن حیاتی است را بیان کنند. خریداران می توانند پیش بروند و کالای مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنند. در صورت نیاز خریداران، خدمات تعویض نیز وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیش فروش پوشد به وب سایت مراجعه کنید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا