اخبار رمز ارز

عقب ماندن رشد کاردانو نسبت به رشد شبکه ، با وجود افزایش قیمتی در سال گذشته

بر اساس داده‌های CoinGecko، قیمت Cardano (ADA) در 24 ساعت گذشته 5.5 درصد، به صورت هفت روزه 16.6 درصد و در سال 948 درصد افزایش یافته است. اگرچه ممکن است چشمگیر به نظر برسد، اما به نظر می رسد قیمت Cardano از رشد شبکه آن عقب است.

در طول سال 2021، اکوسیستم کاردانو به چندین نقطه عطف مهم دست یافت، زیرا سه مرحله اول برنامه کاردانو،به نام های  بایرون، شلی و گوگوئن در حال حاضر بیشتر انجام شده اند.

در اوایل ماه مارس، کاردانو هارد فورک Mary را معرفی کرد که در دسترس بودن توکن‌های بومی و دفتر کل چند دارایی را به ارمغان آورد. هارد فورک Alonzo که در سپتامبر 2021 راه اندازی شد، قابلیت برنامه ریزی را برای کاردانو به ارمغان آورد. همچنین امکان ایجاد و استقرار قراردادهای هوشمند مبتنی بر Plutus را فراهم کرد و دوره Basho را آغاز کرد.

این پیشرفت‌ها منجر به رشد سریع شبکه شد زیرا جمع‌آورندگان پروژه‌های کاردانو تخمین می‌زنند که در حال حاضر حدود 274 پروژه در حال توسعه یا در حال اجرا در شبکه هستند.

همچنین در ماه دسامبر تعداد معاملات از مرز 23 میلیون نفر گذشت. کاردانو اکنون بیش از 2.5 میلیون دارایی بومی دارد که بیش از دو میلیون از آنها توکن های غیرمثلی (NFT) هستند.

داده های زنجیره ای این دلیل را ارائه می دهد

مجموعه شاخص‌های In/Out of the Money از گروه تحلیلی IntoTheBlock آدرس و حجم یک دارایی رمزنگاری را بر اساس سود آنها نشان می‌دهد. سپس این آدرس‌ها به خوشه‌هایی تفکیک می‌شوند تا مناطق خرید بزرگ را بر اساس داده‌های بلاک چین شناسایی کنند که انتظار می‌رود به عنوان حمایت یا مقاومت قیمت عمل کنند.

IntoTheBlock

مطابق با In/Out of the Money، کاردانو با یک دیوار فروش در محدوده 1.46 – 1.63 دلار بالاتر از جایی که در حال حاضر معامله می کند روبرو است. سفارش فروش انبوه، یا مجموعه ای از سفارشات فروش، از سطح 1.46 دلار تا بالاترین سطح تاریخ 2.97 دلار قرار می گیرد.

در مقابل، پشتیبانی عظیمی در حدود 1.21 تا 1.32 دلار دیده می شود زیرا نزدیک به 562000 آدرس در آنجا سفارش خرید داده اند. کاردانو در زمان انتشار این خیر با قیمت 1.45 دلار معامله می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا