اخبار رمز ارز

تشریح برنامه پروژه دوج کوین توسط توسعه دهندگان آن

بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران Dogecoin، توییتی منتشر کرده است که در آن برنامه منتشر شده توسط بنیاد Dogecoin را برای اولین بار اعلام کرده است. این کوین در سال 2013 به عنوان شوخی بر سر بیت کوین راه اندازی شد و هرگز برنامه ای نداشت زیرا تا همین اواخر هیچ کس DOGE را جدی نمی گرفت.

طراحی مجدد Dogecoin.com

توسعه دهندگان Dogecoin قصد دارند آن را غیرمتمرکز نگه دارند و توسط “چوپان ها به جای حاکمان” هدایت شوند و به ارزی تبدیل شوند که در آینده می تواند در هر گوشه ای از جهان برای پرداخت حتی برای خرید چیزهای بسیار اساسی مانند قهوه استفاده شود. برنامه آن ارز Denarius  را که در امپراتوری روم در گردش بود را به یاد می آورد – سکه ای که می توانست در هر گوشه ای از امپراتوری خرج شود. با توجه به گفته توسعه دهندگان، هدف DOGE این است: پذیرش و کاربرد بالا.

بنابراین، برای شروع، وب سایت Dogecoin.com به طور کامل طراحی مجدد خواهد شد. علاوه بر این، برنامه دارای هشت پروژه جدید مرتبط با Dogecoin است که به آن کمک می کند تا پذیرش آن را پیش ببرد. استفاده  برای بنیاد Dogecoin  بالاتر از همه است زیرا منجر به پذیرش می شود. برنامه ادعا می کند که هر چه استفاده بیشتر باشد، تعدادDogecoin  پذیرفته شده نیز بیشتر است.

هشت پروژه جدید مرتبط با Doge برای تقویت پذیرش آن

این سند ادعا می کند که جدا از بازسازی سایت Dogecoin.com، هشت پروژه به تدریج محقق خواهد شد و به موفقیت Doge کمک خواهد کرد. از جمله آنها Libdogecoin و GigaWallet خواهد بود.

Libdogecoin یک پیاده سازی کامل از پروتکل های Dogecoin خواهد بود که هر کسی می تواند از آن برای ساخت محصول خود مطابق با Doge استفاده کند. GigaWallet توسعه دهندگان را قادر می سازد تا پرداخت های DOGE را از طریق روش API به برنامه های خود اضافه کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا