اخبار رمز ارز

طبق گزارش ها، هنگ کنگ اولین ETF های بیت کوین، اتریوم را تایید می کند

رگولاتورهای هنگ کنگ آماده هستند تا مجوز راه اندازی ETF های بیت کوین و اتریوم را صادر کنند.

با توجه به بینش بلومبرگ، تایید می تواند در اوایل 15 آوریل اعلام شود. در صورت تایید ETF ها، هنگ کنگ اولین کشور در آسیا خواهد بود که ETF های بیت کوین و اتریوم را ارائه می دهد.

انتظار می‌رود که یک بخش بین‌المللی از شرکت مدیریت صندوق برداشت از چین و یک سرمایه‌گذاری مشترک بین شرکت Bosera Asset Management (بین‌المللی) و HashKey Capital جزو اولین دریافت‌کنندگان تایید برای ETF‌های رمزنگاری نقطه‌ای باشند. تاییدیه ها در حال حاضر در انتظار بررسی های نهایی هستند.

هر دو شرکت مدیریت دارایی آماده هستند تا ETF های خود را تا پایان این ماه معرفی کنند، مشروط به تایید نهایی کمیسیون اوراق بهادار و آتی (SFC) و انعقاد ترتیبات فهرست بندی با هنگ کنگ Exchanges & Clearing Ltd.

هفته گذشته، SFC به Harvest و China Asset Management اجازه داد تا وجوه مربوط به دارایی های مجازی را مدیریت کنند. راه اندازی ETF های بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده در ژانویه به طور قابل توجهی به احیای بازارهای رمزنگاری در سال جاری کمک کرده است و تأثیر بالقوه ورود هنگ کنگ به این فضای محصولات مالی را نشان می دهد.

پس از تصویب SEC در ژانویه، ETF های بیت کوین نقطه ای بیش از 59 میلیارد دلار کل دارایی را جذب کردند. جریان بزرگ در این ETF ها به بیت کوین کمک کرد تا در ماه مارس به بالاترین حد خود برسد. هنگ کنگ به عنوان یک بازار کلیدی در آسیا، می تواند به طور قابل توجهی بر بازارهای بیت کوین و اتریوم پس از تایید ETF تاثیر بگذارد.

در ماه مه، بورس لندن ممکن است اسکناس‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین و اتریوم (ETN) را راه‌اندازی کند که عملکرد مشابهی با ETF دارد. این تاییدیه‌ها، دسترسی سرمایه‌گذاران نهادی به ارزهای دیجیتال را بدون پیچیدگی خرید، ذخیره‌سازی و ایمن‌سازی مستقیم آنها آسان‌تر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا