اخبار رمز ارز

سولانا memecoins WIF و BONK برای برتری رقابت می کنند. NuggetRush آماده راه اندازی است

WIF و Bonk در حال پیشروی دیوانگی سکه‌های میم در Solana هستند و NuggetRush به عنوان پدیده بزرگ بعدی معرفی می‌شود. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که پس از عرضه، رشد قابل توجهی داشته باشد.

روند قابل توجهی در قالب سکه های میم مبتنی بر Solana در حال ظهور است. WIF (dogwifhat) و BONK (Bonk) در حال تبدیل شدن به تیتر خبرها هستند و هر کدام از طریق حرکات قیمت قابل توجه و مشارکت جامعه برای تسلط در تلاش هستند. با این حال، صحنه برای یک تازه وارد هیجان انگیز تنظیم شده است: NuggetRush (NUGX).

NuggetRush: عناصر Play-to-Earn (P2E) و GameFi

NuggetRush (NUGX) به دلیل رویکرد نوآورانه خود، که جوهر بازیگوشی سکه‌های میم را با عملکرد عناصر بازی برای کسب درآمد (P2E) و GameFi ترکیب می‌کند، مورد توجه قرار گرفته است.

با قیمت فعلی پیش فروش 0.019 دلار، کارشناسان آینده امیدوار کننده ای را پیشنهاد می کنند و پیش بینی می کنند ارزش پس از عرضه افزایش قابل توجهی داشته باشد.

فراتر از جذابیت سرمایه گذاری، NuggetRush قصد دارد با ارائه ابزاری فراتر از حدس و گمان، اکوسیستم میم کوین را غنی کند. قرار است این ارز هم به عنوان یک ارز حاکمیتی و هم به عنوان ارز درون بازی عمل کند و آن را به عنوان یک پیشنهاد اساسی تر در بازار میم کوین قرار دهد.

Dogwifhat (WIF): رهبری شوق میم

Dogwifhat (WIF) یک memecoin جدید در بلاک چین Solana است. همانطور که از نام آن پیداست، این یک نشانه با تم سگ است اما با یک تفاوت کلیدی – کلاه بافتنی. به دنبال رشد انفجاری خود، باعث ایجاد جنون در فضای کریپتو شده است.

در ماه فوریه پس از افزایش قابل توجهی مورد توجه قرار گرفت و به یکی از برترین سکه‌های میم تبدیل شد. مناظر خود را در چرخاندن BONK، که چیزی است که در مورد هیجان زده است.

اوایل این ماه، dogwifhat به دلیل عملکرد قابل توجه خود در بازار در لیست بایننس قرار گرفت.

Bonk: کشف قیمت پس از ATH جدید ادامه دارد

Bonk (BONK) حداقل در حال حاضر ممکوین پیشرو در Solana باقی مانده است. این یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سال 2023 بود که هفته قبل با جایزه بهترین سکه سال CoinMarketCap به خانه بازگشت. با تکیه بر حرکت سال قبل، پایش را درست روی گاز گذاشته است.

به سرعت سر به فلک کشید و هیجان را در اکوسیستم سولانا و مناظر گسترده تر ارزهای دیجیتال ایجاد کرد. پس از ثبت رکورد جدید (ATH) در خط مقدم جدیدترین دیوانگی میم ها قرار دارد.

با ادامه سفر کشف قیمت، Bonk یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در حال حاضر است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که یک گاو نر دیگر را به یک موج سواری جذاب تبدیل کند.

از وب سایت پیش فروش NuggetRush دیدن کنید

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا