اخبار رمز ارز

سولانا، Injective به اوج خود ادامه می دهند، رکوردهای KangaMoon پرش می کنند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

در بحبوحه رشد قابل توجه بازار ارزهای دیجیتال، Solana و Injective افزایش قیمت قابل توجهی را نشان داده اند، در حالی که نتایج پیش فروش کانگامون نشان دهنده علاقه رو به رشد به پروژه های جدید DeFi است.

سولانا (SOL) پس از افزایش قیمت عظیم در سال گذشته که کریپتو را به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت تثبیت کرده است، در نمودارها به سمت بالا حرکت می کند. به همین ترتیب، کریپتو Injective (INJ) نیز در یک سطح سریع به سمت بالا حرکت می کند.

با این حال، آنها تنها دو ارز دیجیتال نیستند که دستاوردهای انفجاری داشته اند، زیرا پیش فروش کانگامون (KANG) بیش از 2.1 میلیون دلار جمع آوری کرده است و اکنون، تحلیلگران رشد بزرگی را برای این ارز دیجیتال پیش بینی می کنند.

سولانا رشد گسترده ای را نشان می دهد

سولانا در تمام بازه های زمانی بر نمودارها تسلط دارد، و به خصوص در نمودار YTD، 678% صعود داشته است. علاوه بر این، در یک ماه گذشته، قیمت سولانا 53 درصد افزایش یافته است و تنها در هفته گذشته 14.2 درصد افزایش یافته است.

بر اساس داده‌های موجود در نمودار، کریپتو Solana از نقطه پایین 138 دلار به 173 دلار صعود کرده است و با این نرخ می‌تواند به زودی حتی از سد قیمتی 200 دلار نیز عبور کند. علاوه بر این، طبق پیش‌بینی قیمت سولانا، تا پایان سال 2024 می‌تواند تا 231.01 دلار صعود کند.

Injective موج های عظیمی ایجاد می کند

Injective همچنین رشد چشمگیری را تجربه کرده است، به ویژه در داده های YTD، زیرا افزایش آن 1,102,6٪ بود. قیمت Injective طی یک ماه گذشته نیز 50 درصد افزایش یافت و در هفته گذشته 20 درصد افزایش یافت.

طبق معیارهای موجود در نمودار، ارزش هفتگی پایین برای کریپتو Injective 39 دلار بود و سپس به حداکثر ارزش 51.99 دلار رسید. اکنون برای رسیدن به ارتفاعات جدید باید از سد اصلی قیمت 55 دلار عبور کند. طبق پیش بینی قیمت Injective، می تواند سال را با ارزش 76.56 دلار به پایان برساند.

KangaMoon 2.1 میلیون دلار جمع آوری می کند

KangaMoon یک پروژه در مرحله پیش فروش است که پس از افزایش قیمت اخیر، سطح قابل توجهی از توجه سرمایه گذاران و معامله گران را به خود جلب کرده است و با این نرخ می تواند خود را به عنوان یک بازیگر اصلی بازار تثبیت کند و آن را به یک پروژه DeFi امیدوارکننده تبدیل کند.

به طور خاص، کریپتو 180 درصد افزایش یافته است زیرا ارزش آن از 0.005 دلار به 0.014 دلار افزایش یافته است، و پیش فروش بیش از 2.1 میلیون دلار افزایش یافته است و پیش بینی می شود تا سه ماهه دوم سال 2024 به 2.5 میلیون دلار برسد. جنبه های کلیدی که KangaMoon را به یک پروژه جذاب تبدیل می کند، آن است. تمرکز بر رویکرد جامعه محور، همراه با عناصر Social-Fi.

حتی در طول پیش فروش آن، هر سرمایه‌گذاری می‌تواند در کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی شرکت کند تا ارزش کسب کند، زیرا هر فرد با توکن‌های KANG پاداش دریافت می‌کند. به گفته تحلیلگران، این ارز دیجیتال ممکن است پس از راه اندازی و فهرست شدن در صرافی های Tier-1 تا 5000 درصد افزایش یابد. در نتیجه، KANG به عنوان یکی از امیدوارکننده‌ترین سکه‌های DeFi در زمان‌های اخیر دیده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنگامون مراجعه کنید یا به انجمن تلگرامی آنها بپیوندید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا