اخبار رمز ارز

سهامداران اتریوم از Lido برای Ether.fi، Renzo خارج می شوند

در حالی که قیمت اتریوم در 30 روز گذشته بیش از 4 درصد کاهش یافته است، دارندگان اتریوم از Lido Finance به پروتکل‌های بازگردانی دور شده‌اند.

براساس فعالیت‌های ردیابی داشبورد Dune Analytics، Lido Finance بالاترین خروجی اتریوم (ETH) را در بین پروتکل‌های مشابه در ماه گذشته داشته است.

صفحه ایجاد شده توسط محقق هیلدوبی نشان داد که سهامداران بیش از 284800 ETH را از پلتفرم Lido خارج کردند. با این وجود، لیدو تسلط خود را بر حوزه سهام اتریوم با 29.7 درصد سهم بازار حفظ کرد.

داده‌های روی زنجیره نشان داد که سهامداران ETH در حال هجوم به پروتکل‌های بازسازی مایع هستند. Lido بزرگترین خروجی ماهانه را ثبت کرد، در حالی که اتر. فی و پروتکل رنزو به ترتیب با بیش از 400000 و 280100 اتر بیشترین میزان ورودی را به خود اختصاص دادند.

به گفته DefiLlama، Ether.fi و Renzo دو بزرگ‌ترین پلتفرم‌های موجود برای بازسازی مایع هستند. Ether.fi دارای ارزش کل قفل شده 3.1 میلیارد دلاری (TVL) است و معامله گران 2.1 میلیارد دلار در رنزو سرمایه گذاری کرده اند. کاربران بیش از 8 میلیارد دلار در این پروتکل ها قفل کرده اند.

سهامداران اتریوم از Lido برای Ether.fi، Renzo - 1 خارج می شوند
جریان های 30 روزه در اختیار ETH | منبع: Dune Analytics، Hildobby

سهامداران اتریوم روی امتیازهای Eigenlayer شرط بندی می کنند

تغییر از Lido به ریستکرهای مایع مانند Ether.fi و Renzo نشان دهنده علاقه به نقاط Eigenlayer در میان شرکت کنندگان defi است. پروتکل‌های پخش مجدد مایع از پلتفرم Eigenlayer بازگردانده می‌شوند تا به سهامداران اجازه دهد شبکه‌ها و راه‌حل‌های دیگر را با ETH ایمن کنند.

این عمل از سهامداری، یکی از ویژگی های تعیین کننده بلاک چین اتریوم پس از ادغام در سپتامبر 2022، تغییر مکانیسم اجماع اثبات کار به اثبات سهام، پدیدار شد. بر اساس پارادایم جدید، استیکرها با قفل کردن ETH با اعتباردهنده‌ها برای راه‌اندازی امنیت، جایگزین ماینرها به عنوان محافظان اصلی زنجیره اتریوم شدند.

Eigenlayer این ابتکار را با استفاده مجدد از ETH سهامدار به سمت یک سبد گسترده‌تر از پروتکل‌ها و زنجیره‌های متصل به اتریوم گسترش داد. این پروتکل به شرکت کنندگان امتیاز می دهد و تز اصلی پیشنهاد می کند که این نقاط ممکن است در آینده به یک ایردراپ توکن تبدیل شوند.

سهامداران اتریوم از Lido برای Ether.fi، Renzo - 2 خارج می شوند
رتبه بندی مجدد مایعات | منبع: DefiLlama

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا