اخبار رمز ارز

تحلیلگران سود برای XRP، LTC و یک تازه وارد امیدوارکننده پیش بینی می کنند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

از آنجایی که انتظار می‌رود ریپل (XRP) افزایش یابد و لایت‌کوین (LTC) پس از شکستن مقاومت کلیدی به 400 دلار برسد، پیش‌بینی می‌شود که NuggetRush (NUGX) به 1 دلار نیز صعود کند که نشان‌دهنده فرصت‌های امیدوارکننده‌ای برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال است.

تحلیلگر مشهور Mikybull Crypto، روند صعودی را پیش‌بینی کرده است که می‌تواند ریپل (XRP) را تا 6.00 دلار افزایش دهد. در همین حال، World of Charts رشد لایت کوین را به 400 دلار پس از شکستن سطح مقاومت بحرانی پیش‌بینی کرده بود.

از سوی دیگر، NuggetRush با عرضه قریب‌الوقوع بازی جدید هیجان‌انگیز P2E شروع به جلب توجه گیمرها کرده است. تحلیلگران استدلال می کنند که کوین اصلی آن، NUGX، این پتانسیل را دارد که یکی از توکن های 100 برابری سال 2024 باشد و بالاتر از 1.00 دلار معامله شود.

NuggetRush به عنوان گزینه پیشرو برای مبتدیان رتبه بندی شد

NuggetRush (NUGX)، یک بازی ماینینگ بازی برای کسب درآمد آینده، توجه قابل توجهی را در جامعه کریپتو به خود جلب کرده است. در این بازی با موضوع معدن، بازیکنان یک قطعه زمین برای کشف مواد معدنی و اقلام گرانبها دریافت می کنند.

علاوه بر این، این پلتفرم مسابقات و ماموریت های مختلفی را ارائه می دهد که بازیکنان می توانند به صورت انفرادی یا جفت بازی کنند و جوایزی کسب کنند. فراتر از بازی ماینینگ، NuggetRush قصد دارد یک بازار NFT راه اندازی کند که NFT های جالب را در خود جای دهد.

در حال حاضر، NuggetRush در آخرین دور ICO رمزنگاری خود برای توکن NUGX قرار دارد و پتانسیل سرمایه گذاری عظیمی را با بازگشت سرمایه 90 درصدی نشان می دهد زیرا قیمت توکن از 0.01 دلار به 0.019 دلار در دور پنجم افزایش یافت.

با بیش از 255 میلیون توکن فروخته شده و 3.6 میلیون دلار جمع آوری شده، NuggetRush یک ارز دیجیتال پیشرو برای خرید است. هدف این پلتفرم افزایش ارزش بازار توکن به 100 میلیون دلار است. تحلیلگران افزایش 100 برابری را برای حامیان اولیه پیش بینی کرده اند که قیمت NuggetRush را از 1.00 دلار عبور می کند.

لایت کوین پیش بینی می شود به 400 دلار برسد

پس از یک دوره طولانی نوسانات قیمت، لایت کوین بالاخره از مرز 90 دلار عبور کرد. قیمت آلتکوین به همراه بقیه بازار کریپتو 11.7 درصد افزایش یافت. لایت کوین از پایین ترین سطح هفتگی 81.29 دلار به اوج 97.73 دلار رسید.

در این مدت، ارزش بازار توکن نیز افزایش یافت. LTC از حداقل 6 میلیارد دلار به بالاترین سطح 7.25 میلیارد دلار رسید. به لطف این حرکت صعودی، قیمت لایت کوین در بازه زمانی ماهانه 27.9 درصد افزایش یافته است.

با این حال، همراه با این، تحلیلگر معروف رمزارز World of Charts این توییت را منتشر کرده است که سطح مقاومت کلیدی را که لایت کوین شکست داده است، نشان می دهد. در نتیجه، این تحلیلگر پیش بینی کرد که ارزش لایت کوین ممکن است در ماه های آینده به 400 دلار برسد.

ریپل پیش‌بینی کرد که به 6 دلار برسد

ریپل در اکثر سکه های رمزنگاری برتر ضعیف عمل کرده است، از 0.6055 تا 0.6565 دلار و حداقل افزایش قیمت را نشان می دهد. با این حال، کارشناسان بازار خوش بین هستند و شانس بسیار بالایی برای افزایش قیمت آن در آینده را پیش بینی می کنند.

به عنوان مثال، Mikybull Crypto در X به اشتراک گذاشت که Ripple احتمال بالایی برای روند صعودی دارد. این کارشناس ادعا کرد که سکه اکنون در آستانه ثبت یک روند صعودی قوی به دنبال الگوی آزمایش مجدد است. معامله گر کریپتو انتظار دارد قیمت بعدی ریپل بین 1.00 تا 6.00 دلار باشد.

با این حال، حکم بعدی در مورد پرونده فعلی بین ریپل و SEC ایالات متحده در 23 آوریل منتشر خواهد شد. XRP پس از پیروزی قانونی جزئی اولیه Ripple در سال گذشته، 70 درصد افزایش یافت. اگر Ripple در این مورد برنده شود، قیمت XRP می تواند سر به فلک بکشد.

نتیجه

این پیش‌بینی‌های صعودی، ریپل، لایت کوین و ناگت راش را به ارزهای دیجیتال پیشرو برای سرمایه‌گذاری در حال حاضر تبدیل می‌کند. در میان آنها، NuggetRush در چند روز آینده به ICO ارز دیجیتال خود پایان خواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد NuggetRush، به وب سایت پیش فروش NuggetRush مراجعه کنید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا