اخبار رمز ارز

تلگرام سیستم اشتراک درآمد مبتنی بر TON را راه اندازی کرد

پیام رسان تلگرام از سیستم اشتراک درآمد جدیدی رونمایی کرده است که به صاحبان کانال ها این امکان را می دهد تا 50 درصد از درآمد را از تبلیغات نمایش داده شده در کانال های خود دریافت کنند.

تلگرام در یک پست وبلاگی در 31 مارس از راه اندازی یک برنامه جدید اشتراک درآمد خبر داد که هدف آن تقویت جذابیت پلتفرم خود برای تولیدکنندگان محتوا است.

این برنامه که به‌عنوان «سخاوتمندانه‌ترین سیستم‌های پاداش در تاریخ رسانه‌های اجتماعی» توصیف می‌شود، ۵۰ درصد از درآمد حاصل از تبلیغات در Toncoin (TON) را به صاحبان کانال‌های میزبان تبلیغات اختصاص می‌دهد.

بلافاصله، صاحبان کانال های عمومی با حداقل 1000 مشترک، واجد شرایط دریافت 50٪ سهم درآمد از تبلیغات نمایش داده شده در کانال های خود هستند. در پست وبلاگ آمده است که این وجوه را می توان بدون هیچ کارمزدی برداشت یا در ویژگی های مختلف تلگرام مانند تبلیغات، نام های کاربری کلکسیونی یا هدایای پرمیوم سرمایه گذاری کرد.

تلگرام می‌گوید که این ابتکار به لطف «نوع جدیدی از تبلیغات» که کاربران می‌توانند با استفاده از TON خریداری کنند، امکان‌پذیر شد. با این حال، مشخص نیست که آیا تقسیم درآمد فقط برای تبلیغات خریداری شده با TON اعمال می شود یا برای تبلیغات خریداری شده با ارز فیات نیز گسترش می یابد. طبق پست وبلاگ، تبلیغات خریداری شده با TON در کانال های تصادفی نمایش داده نمی شوند، به همین دلیل است که خریداران آنها باید “کانال های دقیقی را که می خواهید در آن نمایش داده شود” انتخاب کنند.

«تبلیغات تلگرام بر اساس اطلاعات کاربر نیست. آنها فقط به کانالی بستگی دارند که شما آنها را در آن می بینید – و مستقیماً به صاحبان کانال منتفع می شوند.

تلگرام

بر اساس داده های CoinMarketCap، پس از اعلام این خبر، قیمت TON با بیش از 5 درصد افزایش به 5.48 دلار رسید و به 5.1 دلار کاهش یافت. در اواخر فوریه، کریپتوفارسگزارش داد که تلگرام دارایی های Toncoin خود را 10 درصد محدود می کند تا نگرانی های مربوط به تمرکز احتمالی توکن ها در اکوسیستم خود را برطرف کند.

پاول دوروف، یکی از بنیانگذاران تلگرام، در پستی در کانال خود، نگرانی جامعه در مورد داشتن سهم ناسالم Toncoin توسط شرکت را به دلیل فروش تبلیغاتی که منحصراً برای TON انجام می شود، تایید کرد. برای کاهش خطرات تمرکز، تلگرام قصد دارد دارایی های مازاد TON خود را با نرخ تخفیفی به سرمایه گذاران بلندمدت بفروشد، تحت یک برنامه قفل و واگذاری بین یک تا چهار سال.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا