اخبار رمز ارز

لوترا به عنوان رقیب پپه در عرصه توکن میم ظاهر می شود

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

با هدف تکرار موفقیت شیبا با Dogecoin، Lutra آخرین رقیب است که قلمرو Pepe را در قلمرو نشانه‌های میم هدف قرار می‌دهد. با یک برنامه ساختاریافته برای رشد، هدف خود را بر تسخیر دنیای میم ها گام به گام قرار می دهد.

توکن‌های میم یک طاقچه منحصربه‌فرد ایجاد کرده‌اند، که اغلب بر روی کت‌های میم‌های محبوب اینترنتی سوار می‌شوند تا جذب شوند. به دنبال موفقیت هایی مانند Shiba Inu با Dogecoin، یک رقیب جدید ظاهر شد: Lutra.

دقیقاً مانند شیبا اینو که با طلسم بازیگوش خود تخیل جامعه رمزارزها را تسخیر کرد، لوترا نیز چهره‌ای آشنا – پپه قورباغه – را در نظر گرفته است. لوترا که با نام “قاتل پپه” شناخته می شود، قصد دارد قورباغه ها را ببلعد و دنیای میم ها را یک جهش در یک زمان فتح کند. برخلاف پیشینیان خود، رویکرد لوترا ساختارمندتر است و نقشه راه روشنی برای رشد دارد.

با مجموع عرضه توکن 1،000،000،000، توکنومیک های Lutra برای تشویق به مشارکت و دارندگان پاداش طراحی شده اند. توزیع اولیه این پروژه شامل 50 درصد به پیش فروش، 30 درصد برای سهام، 10 درصد برای نقدینگی تبادل غیرمتمرکز (DEX) و 10 درصد باقی مانده برای تلاش های بازاریابی اختصاص داده شده است.

پیش فروش، که با قیمت 0.002 آغاز شد، مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفت و 60000 دلار در تاریخ راه اندازی آن افزایش یافت. پس از فهرست شدن، این توکن 4 برابر افزایش خودکار را تجربه کرد که نشان دهنده اشتهای قوی در میان معامله گران است. با آماده شدن لوترا برای مرحله 2 پیش فروش خود که قرار است در 28 مارس آغاز شود، انتظارات در جامعه ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد.

با نگاهی به آینده، لوترا یک نقشه راه جامع برای توسعه خود ترسیم کرده است. فاز 2 شامل ایمن سازی لیست ها در صرافی های متمرکز (CEX) و صرافی های غیرمتمرکز مانند UniSwap است. تا 1 می 2024، Lutra قصد دارد از طریق لیست‌های CoinGecko و CoinMarketCap، همراه با یک کمپین بازاریابی دیجیتال گسترده، به دید بیشتری دست یابد. علاوه بر این، برنامه‌هایی برای گسترش تیم پروژه و تقویت تعامل جامعه، با جاه‌طلبی‌های ترند در توییتر تحت هشتگ #PepeKiller در حال انجام است.

در فاز 4 که برای 25 می 2024 در نظر گرفته شده است، لوترا قصد دارد با ایمن کردن لیست‌ها در صرافی‌های ارزهای دیجیتال برجسته مانند خرید/فروش بیت‌کوین، اتریوم، دامنه فعالیت خود را افزایش دهد. صرافی ارزهای دیجیتال | Gate.io، در کنار راه اندازی یک پلت فرم مالی غیرمتمرکز (DeFi). لوترا با استفاده از استراتژی های بازاریابی تأثیرگذار، به دنبال تقویت حضور خود و جذب طیف متنوعی از سرمایه گذاران است.

از آنجایی که جامعه کریپتو مشتاقانه صعود لوترا را تماشا می کند، رویکرد ساختاریافته و اهداف روشن پروژه آن را از سرمایه گذاری های تبلیغاتی صرف متمایز می کند. Lutra با چشمان خود به قلمرو پپه، قصد دارد میراث خود را در عرصه نمادهای میم، یک جهش در یک زمان، بسازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Lutra، به وب سایت مراجعه کنید یا به پیش فروش بپیوندید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا