اخبار رمز ارز

دنیای مجازی جدید Nuggetrush سرمایه گذاران برتر ارزهای دیجیتال را جذب می کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

NuggetRush، یک ICO امیدوارکننده، با بازده قابل توجه خود توجه سرمایه گذاران Chainlink و The Sandbox را به خود جلب می کند.

یک پروژه نوظهور، NuggetRush، که در حال حاضر در مرحله ICO خود است، به لطف پتانسیل آن برای بازدهی قابل توجه، علاقه قابل توجهی را از سوی سرمایه گذاران Chainlink و The Sandbox به خود جلب کرده است.

تحلیل قیمت لینک زنجیره ای

Chainlink به سایر آلتکوین ها در جدیدترین بازگشت بازار کریپتو پیوسته است. این توکن در ماه گذشته از نظر قیمت به سمت بالا و پایین حرکت کرده است.

از 13 فوریه، قیمت چین لینک به 20.68 دلار افزایش یافت و حجم معاملات آن به 968 میلیون دلار رسید.

متأسفانه فشار نزولی وارد بازار شد و قیمت سکه دیفای در 24 فوریه تا 17.90 دلار کاهش یافت و حجم معاملات آن به 549 میلیون دلار رسید.

به دلیل افزایش قیمت بیت کوین، خوش بینی صعودی به بازار بازگشته است.

حجم معاملات سکه چین لینک به 1.07 میلیارد دلار افزایش یافت و در ماه مارس به 21.46 دلار رسید.

تحلیلگران و متخصصان صنعت افزایش احتمالی را به 25.12 دلار و سپس 30.34 دلار در هفته های آینده پیش بینی می کنند.

Sandbox از فروش Sawasdee، Thaiverse Land رونمایی کرد

Sandbox راه اندازی سال 2024 خود را در تایلند با فروش زمین جدیدی به نام “Sawasdee, Thaiverse LAND Sale” جشن می گیرد. جامعه مجازی تایلند دارای سواحل استوایی، معابد پرآذین، کاخ های سلطنتی غنی و خرابه های باستانی است.

بازیکنان می توانند تمام این توده های زمین و خیلی چیزهای دیگر را کشف کنند. در همین حال، توکن بازی The Sandbox، SAND، واکنش مثبتی به این خبر نشان داده است.

به گفته کوین مارکت کپ، قیمت این توکن در هفت روز گذشته 31.4 درصد جهش کرده است و از 0.5273 دلار به بالاترین سطح 0.7203 دلار رسیده است.

همچنین SAND در ماه گذشته 57.5 درصد افزایش یافته است و 8.0 درصد از قیمت سال تا به امروز پیشی گرفته است.

جاذبه NuggetRush

علیرغم روندهای مثبت Chainlink و The Sandbox، سرمایه گذاران منتظر فرصت بزرگ بعدی هستند.

NuggetRush به عنوان یک انتخاب پیشرو در سرمایه گذاری شناخته شده است، که قبلاً 90٪ بازگشت سرمایه را در طول پیش فروش خود ارائه کرده است.

این پلتفرم به بازیکنان اجازه می دهد تا از عملیات استخراج مجازی لذت ببرند. بازیکنان دنیای مجازی را برای یافتن طلا و سایر فلزات گرانبها، NFT های محبوب و سایر موارد درون بازی جستجو می کنند.

در حالی که آنها فقط با تجهیزات معدنی اولیه و یک تیم کوچک شروع می کنند، می توانند عملیات خود را برای یافتن طلای بیشتری افزایش دهند.

آنها همچنین می توانند از طریق سهامداری NFT درآمد غیرفعالی داشته باشند. NuggetRush یک APY 20٪ برای سهامداران NFT ارائه می دهد.

علاوه بر این، NuggetRush میزبان یک بازار NFT خواهد بود که در آن سرمایه گذاران می توانند دارایی های مختلف را مبادله کنند. ارزش توکن NUGX NuggetRush در حال حاضر 0.019 دلار است و به زودی تا 0.020 دلار افزایش خواهد یافت.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا