اخبار رمز ارز

بایننس برای پاداش دادن به کاربران برای پیش‌بینی فهرست دقیق

Binance Futures یک پلتفرم پیش‌بینی فهرست راه‌اندازی می‌کند و به کاربران برای پیش‌بینی‌های صحیح پاداش می‌دهد.

صرافی ارزهای دیجیتال Binance پلتفرم Futures NEXT را راه اندازی کرده است که در آن کاربران می توانند پیش بینی کنند کدام توکن به لیست بازار آتی اضافه می شود.

تیم پلتفرم روشن می‌کند که Futures NEXT مستقل از فرآیند فهرست‌بندی Binance عمل می‌کند و محبوبیت توکن در پلتفرم تضمینی برای در دسترس بودن آن در بورس نیست.

بایننس فرآیند بررسی فهرست‌بندی دقیق و بی‌طرفانه‌ای را انجام می‌دهد و تضمین می‌کند که همه توکن‌ها بدون در نظر گرفتن عملکرد یا محبوبیتشان در Futures NEXT دارای معیارهای ارزیابی یکسانی هستند.

تیم بایننس

برای رای دادن به دارایی انتخاب شده، کاربران باید استیبل کوین Pick را به ارزش 1 USDT خریداری کنند. می توان برای سه توکن پیش بینی کرد و برای هر کدام تا 100 انتخاب اختصاص داد. کاربران بایننس همچنین می‌توانند با واریز 2000 USDT توکن‌های جدیدی را برای یک فهرست بالقوه ارائه دهند.

اگر دارایی در لیست نباشد، کاربر استیبل کوین ها را پس می گیرد. اگر پیش‌بینی درست باشد، بایننس پاداش‌ها را از طریق کوپن‌های معاملات آتی یا تخفیف‌های کمیسیون در مدت ده روز پس از فهرست توزیع می‌کند.

اخیرا، بایننس تلاش های خود را برای فهرست کردن توکن های محبوب در پلتفرم خود افزایش داده است. اوایل این هفته اعلام کرد که پلتفرم Binance Futures قراردادهای آتی دائمی Toncoin (TON) را با اهرمی تا 50 برابر راه اندازی خواهد کرد.

علاوه بر این، بایننس فهرست میم کوین محبوب را در Solana Dogwifhat (WIF) اعلام کرد، که پس از این فهرست، بالاترین رکورد خود را به روز کرد. بعداً، صرافی افزایش شدید حجم تراکنش در شبکه سولانا را تجربه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا