اخبار رمز ارز

پیش بینی می شود سولانا، آواکس و سایر لایه‌های 1 در سال 2022 رشد کنند

در یک پست جدید وبلاگ کوین‌بیس ، سوروژیت چاترجی، مدیر ارشد محصول، می‌گوید که رقبای اتریوم ، آواکس و سولانا ،  امسال باید شاهد پیشرفت قابل‌توجهی باشند و راه‌حل‌های لایه 1 (L1) جدیدی پدیدار خواهد شد.

وی گفت : ” در حالی که ما از صد میلیون کاربر بعدی به کریپتو و وب 3 استقبال می کنیم ، چالش های مقیاس پذیری برای اتریوم احتمالاً افزایش می یابد.”

کشش Solana، Avalanche و دیگر زنجیره های لایه 1 نشان می دهد که ما در آینده در دنیای چند زنجیره ای زندگی خواهیم کرد. همچنین شاهد ظهور زنجیره‌های L1 جدیدتری خواهیم بود که بر موارد استفاده خاص مانند بازی یا رسانه‌های اجتماعی تمرکز دارند.

چاترجی همچنین می‌گوید که معتقد است پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) ، مقررات را پذیرفته و موسسات بزرگ به این دلیل نقش بزرگ‌تری در DeFi بازی خواهند کرد. او می‌گوید که پلتفرم‌های دیفایی که از مقررات استقبال می‌کنند همراه با استانداردهای شناخت مشتری (KYC) سرمایه‌گذاران مردد را جذب ارزهای دیجیتال می‌کنند.

موسسات هنوز برای شرکت دردیفای مردد هستند و می‌خواهند مطمئن باشند که فقط با طرف‌های متقابل شناخته شده‌ای که فرآیند KYC را تکمیل کرده‌اند، معامله می‌کنند. رشد DeFi تنظیم‌شده و گواهی KYC روی زنجیره به مؤسسات کمک می‌کند تا به DeFi اعتماد کنند.

این مدیر اجرایی همچنین پیش‌بینی می‌کند که برندهای مطرح با مشارکت در متاورس و استفاده از توکن‌های غیرمثلی (NFT) راه کوکاکولا و Charmin  را دنبال کنند.

“ما احتمالاً شاهد ابتکارات بازاریابی برندهای جالب تری با استفاده از NFT خواهیم بود. NFT و متاورس به اینستاگرام جدید برندها تبدیل خواهند شد.

و درست مانند اینستاگرام، بسیاری از برندها ممکن است به عنوان NFT بومی شروع به کار کنند. ما همچنین شاهد حضور افراد مشهور بسیاری خواهیم بود که از NFT برای ارتقاء برند شخصی خود استفاده خواهند کرد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا