اخبار رمز ارز

آیا اتریوم در سال 2022 عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین خواهد داشت؟

دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان اتریوم  در طول سال 2021 عملکرد بهتری داشته است و سال گذشته را با بازدهی 250 درصدی به پایان رساند. بار دیگر اتر  توانسته است با اختلاف زیادی از رقیب اصلی خود بیت کوین پیشی بگیرد.

در حالی که بازار کریپتو در هفته گذشته در حال تثبیت بوده است، به نظر می رسد اتریوم بار دیگر قدرت خود را نسبت به بیت کوین نشان می دهد. بر اساس نمودارهای تکنیکال، تحلیلگر محبوب رمزارز، مایکل ون د پوپ، می نویسد:

“اتریوم در این مرحله قدرت بیشتری نسبت به بیت کوین نشان می دهد. یک تست مجدد در منطقه حدود 3500 دلار برای این اصلاح کافی است. تایید مساوی با شکست بالای 4100 دلاراست.”

بسیاری از تحلیلگران تا پایان سال 2021 قیمت 10 هزار دلار را برای اتریوم تعیین کرده بودند. اما این موضوع باعث نشده که تحلیلگران درباره ورود اتریوم به سال 2022 خوش بین نباشند.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که اتریوم همچنان می تواند به این نقطه عطف و حتی بالاتر از آن در سال جاری دست یابد. پوپ در ادامه موضع صعودی خود در مورد اتریوم خاطرنشان می کند که هدف باید برتری اتریوم ( به جای بیت کوین) برسایر رقبا باشد.

کوین اولری از شارک تانک هفته گذشته در مصاحبه ای با فوربس گفت که او “کل صنعت ارزهای دیجیتال را به عنوان تیم های توسعه نرم افزار می بیند”. بنابراین،نظر  او در مورد روند صعودی اتریوم بیشتر از بیت کوین است. اولری خاطرنشان کرد:

اتر بزرگترین پوزیشن من است، بزرگتر از بیت کوین. به این دلیل که بسیاری از خدمات مالی و تراکنش ها روی آن انجام می شود. حتی نرم‌افزار جدیدی مانند Polygon در حال توسعه است که تراکنش‌ها را ادغام می‌کند و هزینه کلی را از نظر کارمزد گس در اتریوم کاهش می‌دهد.

اتریوم امسال نیز به سمت ارتقای گسترده به پلتفرم بلاک چین اثبات سهام (PoS) می رود. این به طور تصاعدی قابلیت های شبکه اتریوم را افزایش می دهد و آن را مقیاس پذیرتر و مقرون به صرفه تر از نظر هزینه های گس می کند. جالب خواهد بود که ببینیم کدام رقبای دیگر لایه یک اتریوم در آینده پیشرفت می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا