اخبار رمز ارز

در حالی که تحلیلگران سود لایت کوین، Lido DAO را پیش بینی می کنند، کانگامون 3.5 میلیون دلار را هدف قرار داده است.

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

کانگامون (KANG) قصد دارد در پیش فروش مداوم خود به مرز 3.5 میلیون دلار برسد، زیرا تحلیلگران ارزهای دیجیتال شانس خوبی برای Litecoin و Lido DAO پیش بینی می کنند.

اخیراً، لایت کوین، یک ارز دیجیتال برتر، تحت یک فرآیند آزمایش مجدد ثابت قرار گرفته است که به تغییر بالقوه در مسیر بلندمدت خود اشاره می کند.

در همین حال، KangaMoon به‌عنوان یک ستاره در حال ظهور به‌ویژه در بازار سکه‌های میم ظاهر می‌شود و عملکرد پیش‌فروش قابل‌توجهی با بازگشت سرمایه 125 درصدی دارد. علاوه بر این، Lido DAO با تثبیت خود در یک الگوی مثلث صعودی توجه را به خود جلب می کند، و علی تحلیلگر ارزهای دیجیتال را وادار می کند تا در صورت نقض برخی سطوح کلیدی، افزایش احتمالی تا 22 دلار را پیش بینی کند.

افزایش احتمالی به 22 دلار برای Lido DAO (LDO)

در پست اخیر X، پیش بینی علی تحلیلگر ارزهای دیجیتال نشان می دهد که اگر قیمت Lido DAO بتواند به طور پایدار از مرز 3.80 دلار عبور کند، ممکن است ارزش آن به 22 دلار افزایش یابد. قیمت Lido DAO که به عنوان یک نقطه کانونی در دنیای شلوغ ارزهای دیجیتال ظهور می کند، به طور پیوسته در محدوده یک الگوی مثلث صعودی تثبیت می شود.

نمودار ماهانه لیدو دائو علیرغم رسیدن به بالاترین سطح تاریخ 6.25 دلار، کاهش خفیف 2.29 درصدی را در 3.67 دلار نشان می دهد. با این حال، در هفته گذشته، توکن Lido DAO افزایش 22.76 درصدی را از 2.25 دلار به 3.37 دلار منعکس کرد.

این افزایش بالقوه بر اهمیت ردیابی یکپارچه الگوهای در حال ظهور تأکید می‌کند و ماهیت پویای سرمایه‌گذاری‌های برتر ارزهای دیجیتال و فرصت‌هایی را که Lido DAO ارائه می‌دهد، برجسته می‌کند.

KangaMoon (KANG) طاقچه ای برای خود حک می کند

در یکی دیگر از پیشرفت‌های هیجان‌انگیز، KangaMoon (KANG) به‌عنوان یک رقیب قدرتمند ظاهر شد و با عملکرد اولیه پیش‌فروش خود توجه‌ها را به خود جلب کرد. پیش فروش این پروژه با افزایش 180 درصدی بازگشت سرمایه (ROI) روبرو شده است که مورد توجه کارشناسان صنعت قرار نگرفته است.

سرمایه گذارانی که به موفقیت روزافزون KangaMoon چشم دوخته اند، در مرحله چهارم پیش فروش آن، 10 درصد پاداش دریافت می کنند.

با توجه به اینکه توکن در حال حاضر 0.014 دلار قیمت دارد، حامیان اولیه ممکن است جوایز قابل توجهی را به همراه داشته باشند زیرا این پروژه همچنان به سمت جلب توجه می رود. علاوه بر این، جذابیت کسب توکن‌های KANG از طریق مشارکت فعال در فعالیت‌های اجتماعی جذابیت آن را بیشتر می‌کند و حس فراگیری و مشارکت را در میان حامیان تقویت می‌کند.

در همین حال، پیش‌بینی‌های تحلیلگران تصویر امیدوارکننده‌ای را برای آینده کانگامون ترسیم می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنند که تا پایان پیش‌فروش، رشد 600 درصدی تجمعی داشته باشد. علاوه بر این، نقشه راه استراتژیک پروژه، از جمله برنامه‌هایی برای فهرست شدن در بورس Tier 1 در سه ماهه دوم، بر تعهد آن به گسترش و دسترسی تأکید می‌کند.

در پس زمینه یک کمپین جمع آوری کمک های مالی موفق، که در حال حاضر بیش از 3 میلیون دلار با هدف 3.5 میلیون دلار تا پایان ماه تضمین کرده است، KangaMoon همچنان توجه و علاقه را به خود جلب می کند. با شروع مرحله پیش فروش، همه نگاه ها به KangaMoon است زیرا مسیری را به سمت ارتفاعات بیشتر در بازار میم کوین و حوزه رمزنگاری گسترده تر ترسیم می کند.

بینش Rekt Capital در مورد Litecoin

لایت کوین (LTC) با شروع یک فرآیند تست مجدد ثابت، به مدت سه هفته متوالی روند نزولی چند ساله ماکرو خود را مجدداً آزمایش کرده است. با این حال، این با پیش‌بینی‌های شرکت تحلیلی رمزارز Rekt Capital که حاکی از تغییر بالقوه در مسیر بلندمدت لایت‌کوین است، مطابقت دارد. مورسو، این مرحله حیاتی برای شبکه لایت کوین اهمیت قابل توجهی دارد زیرا هدف آن اعتبارسنجی و ایجاد یک روند صعودی بلندمدت جدید است که نشان دهنده افزایش بالقوه در ارزش ارز دیجیتال است.

علیرغم هدف قرار دادن اوج سالانه 113.2 دلار، نمودار قیمت ماهانه نشان دهنده افزایش متوسط ​​28 درصدی در 105.46 دلار است.

با این وجود، طی هفته گذشته، قیمت لایت کوین افزایش خفیف 6.20 درصدی را نشان داد و در حدود 77.51 دلار تا 90.66 دلار معامله شد. از آنجایی که سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر تایید این تغییر روند هستند، عملکرد لایت کوین همچنان توجه قابل توجهی را در بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب می کند.

برای آشنایی بیشتر با این پروژه، از وب سایت پیش فروش KangaMoon (KANG) دیدن کنید یا به جامعه بپیوندید

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا