اخبار رمز ارز

دادگاه نیجریه جلسه استماع مقام بازداشت شده بایننس را به تعویق انداخت

دادگاه جلسه رسیدگی به اتهامات فرار مالیاتی یکی از مقامات Binance را که در نیجریه به اتهام فرار مالیاتی بازداشت شده بود به 19 آوریل موکول کرد.

به گزارش بلومبرگ، این تصمیم در اولین حضور در دادگاه اجرایی صادر شد.

تیگران گمباریانکه رهبری تلاش‌های بایننس علیه جرایم مالی را بر عهده دارد، با اتهاماتی از جمله عدم پرداخت مالیات مانند ارزش افزوده و مالیات بر درآمد شرکت‌ها مواجه است.

گمباریان همچنین مسئول کمک به مشتریان در استفاده از پلتفرم بایننس برای دور زدن تعهدات مالیاتی است. او تحت نظارت کمیسیون جرایم اقتصادی و مالی نیجریه خواهد ماند. دادگاه همچنین جلسه بایننس را تا 8 آوریل به تعویق انداخته است.

یکی دیگر از مقامات بلندپایه Binance، Nadeem Anjarwalla، که همراه با Gambaryan بازداشت شده بود، ماه گذشته نیجریه را ترک کرد. هر دو مرد در اواخر فوریه به دنبال دعوت مقامات نیجریه برای بحث در مورد عملیات ارزهای دیجیتال پس از اینکه دولت صرافی‌های ارز دیجیتال را برای مهار سفته‌بازی ارز هدف قرار داد، از نیجریه دیدن کردند.

نیجریه، کشوری با بیشترین جمعیت در آفریقا، با افزایش شدیدی در پذیرش ارزهای رمزنگاری شده به دلیل کاهش شدید واحد پول محلی در سال گذشته، مواجه شده است. سپس افزایش قیمت منجر به محدودیت های دولتی در مبادلات رمزنگاری شد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا