اخبار رمز ارز

بیت کوین سبز در Uniswap با فهرست های آینده CEX در چشم است

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

پس از جمع آوری 9.6 میلیون دلار از طریق ICO، سبز بیت کوین قرار است امروز در ساعت 1 بعد از ظهر UTC در Uniswap DEX عرضه شود و فهرست CEX در افق قرار دارد.

پس از جمع آوری 9.6 میلیون دلار از طریق ICO خود، بیت کوین سبز در Uniswap در ساعت 1 بعد از ظهر (UTC) در روز پنجشنبه، 4 آوریل 2024 راه اندازی می شود. این رویداد پس از یک پیش فروش موفق که 9.6 میلیون دلار در یک ماه جمع آوری کرد، برگزار می شود.

مدت کوتاهی پس از آن، این پروژه در CEX ها راه اندازی می شود و ارتقاء قابل توجهی را در پروتکل خود اجرا می کند. راه‌اندازی در CEX، مکانیزم پیش‌بینی کسب درآمد سنگ بنای سبز بیت کوین را به بازار گسترده‌تر باز می‌کند.

اعلام راه اندازی CEX یک هفته پس از راه اندازی Uniswap آن (10 آوریل 2024) رخ خواهد داد. در حال حاضر، اطلاعات در مورد اینکه این اعلامیه شامل چه مواردی می شود محدود است، اما این توکن قرار است یک روز پس از آن، 11 آوریل 2024، در CEX ها عرضه شود.

برنامه‌هایی برای ارتقای پروتکل آن در 18 آوریل 2024 انجام می‌شود و باندی را برای فعالان بازار فراهم می‌کند تا پیش از انتقال بزرگ، GBTC را خریداری کنند. طبق توییت اخیرش، «کار واقعی» پس از راه‌اندازی Uniswap آغاز می‌شود و چشم‌اندازی هیجان‌انگیز برای جایگزین پرطرفدار بیت‌کوین ایجاد می‌کند.

با این حال، در حالی که نام آن شباهت هایی با رهبر بازار دارد، رویکرد جدید گرین بیت کوین به اقدامات مفید و زیست محیطی آن را متمایز می کند. تازه واردان به پروتکل گرین بیت کوین می‌توانند توکن‌های خود را برای دسترسی به ویژگی جدید پیش‌بینی برای کسب درآمد به اشتراک بگذارند. این ویژگی به کاربران امکان می دهد با پیش بینی مواردی مانند افزایش یا کاهش قیمت بیت کوین در روز بعد، GBTC کسب کنند.

شروع آسان است؛ کاربران GBTC را می‌خرند و سهام می‌گذارند و سپس می‌توانند از پروتکل گرین بیت کوین به مدل پیش‌بینی دسترسی پیدا کنند. علاوه بر دسترسی به مکانیسم پیش‌بینی برای کسب درآمد، سهامداران می‌توانند پاداش‌های غیرفعال کسب کنند. در حال حاضر، پاداش‌ها 63% APY ارزیابی می‌شوند، اما با افزایش استخر سهام، این میزان کاهش می‌یابد.

یک جایگزین بیت کوین دوستدار محیط زیست

بیت کوین سبز توکنومیک مبتنی بر کمبود بیت کوین را با عرضه سقفی 21 میلیونی و برنامه انتشار دقیق مهندسی شده در بر می گیرد. با این حال، در رویکرد خود به انتشار گازهای گلخانه ای با بیت کوین متفاوت است.

در حالی که مدل اثبات کار بیت کوین به استخراج کنندگان با بیت کوین برای انجام «کار» پاداش می دهد (به هزینه انرژی هدر رفته)، سبز بیت کوین روی اتریوم راه اندازی شد و از اثبات سهام خود استفاده کرد، که اعتبار دهندگان را برای ایمن کردن شبکه با ETH پاداش می دهد. به جای انرژی

این نوآوری نشان‌دهنده تغییری عظیم در درک عمومی از رمزارز است. وب سایت گرین بیت کوین توضیح می دهد که یک تراکنش بیت کوین ۱،۱۷۳،۰۰۰ وات ساعت انرژی مصرف می کند، در حالی که یک تراکنش بیت کوین سبز فقط ۳۴ وات ساعت مصرف می کند.

به این ترتیب، رسانه های جریان اصلی، که معمولا حفاظت از محیط زیست را ترویج می کنند، به طور گسترده ای از بیت کوین سبز استقبال کرده اند. علیرغم اینکه هنوز در صرافی ها راه اندازی نشده است، توسط رسانه های سنگین وزن مانند Yahoo Finance، The Economic Times، CoinGape، Captainaltcoin و Crypto Potato معرفی شده است.

بیت کوین نصف اینچ نزدیکتر شد

راه اندازی صرافی بیت کوین سبز به موقع انجام می شود و تنها 14 روز دیگر بیت کوین نصف می شود. نصف شدن بیت کوین یک رویداد چهار ساله است که در آن مقدار BTC پاداش به ماینرها به نصف کاهش می یابد. این امر میزان ورود بیت‌کوین جدید به بازار را به نصف کاهش می‌دهد و باعث اختلاف عرضه و تقاضا می‌شود که به طور تاریخی بازار گاوی ارزهای دیجیتال را برانگیخته است.

علاقه به ETF های جدید بیت کوین که در ژانویه وارد بازار شدند، بر هیجان افزوده است. برخی از تحلیلگران این را “دوبرابر نصف کردن” می نامند، که نشان می دهد که شوک عرضه نصف شده توسط شوک تقاضای ETF تقویت می شود.

در واقع، این یک چشم انداز صعودی برای بیت کوین ایجاد می کند، اما معامله گران کریپتو یک چیز می خواهند و آن سود است. به این ترتیب، بسیاری از بیت کوین با بالا رفتن قیمت، از بیت کوین خارج می شوند و سرمایه خود را در آلت کوین های با ریسک بالاتر و با پاداش بالاتر به کار می برند.

در حالی که هنوز پتانسیل آن قابل مشاهده است، نزدیکی بیت کوین سبز به بیت کوین و مزایای متمایز، جایگزینی قانع کننده است که معامله گران می توانند سود خود را مجدداً تخصیص دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به بیت کوین سبز مراجعه کنید. کاربران علاقه مند نیز می توانند آن را دنبال کنند ایکس حساب کاربری برای به روز ماندن در مورد آخرین تحولات.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا