اخبار رمز ارز

حامیان اولیه Berachain بیش از 1.7 میلیون NFT ضرب کردند

NFT-option04.webp” />

شکارچیان ایردراپ Berachain بیش از 1.7 میلیون NFT ساخته اند، زیرا پروژه ای که هنوز راه اندازی نشده است، دلالان را درگیر کارهایی می کند که ممکن است توکن های رایگان به دست آورند.

Berachain یک شبکه لایه 1 است که با اثبات نقدینگی و بر اساس Cosmos SDK ساخته شده است، چارچوبی برای ایجاد برنامه های غیرمتمرکز یا dapp های نوشته شده در زبان برنامه نویسی Go. این پروتکل همچنین خود را L1 معادل ماشین مجازی اتریوم می داند.

بلاک چین ادعا می کند که به طور کامل کد EVM مندرج در کاغذ زرد اتریوم را پیاده سازی می کند، یک سند فنی که طراحی و معماری بلاک چین اتریوم را توضیح می دهد. یک پروتکل معادل EVM نیز کاملاً با اتریوم سازگار است و امکان پشتیبانی از هر برنامه‌ای را که در بالای شبکه اصلی اتریوم اجرا می‌شود، فراهم می‌کند.

Berachain در زمان انتشار در مرحله تست شبکه خود بود و گفتگوهای رسانه های اجتماعی را از شکارچیانی که به دنبال دسته بعدی توکن های رایگان بودند جذب کرده بود.

این پروتکل به‌اصطلاح «Berachain Farming Vol.1 NFT» خود را منتشر کرد، که فعالیت تجاری مرتبط با کلکسیون‌های دیجیتالی با نام «Bit Bears» در بازار محبوب NFT Opensea را تحریک کرد. مشخص نیست که آیا هر دو تیم به هم متصل هستند یا خیر.

Bit Bears در 30 روز گذشته افزایش 236 درصدی در حجم داشته است و بیش از 5831 اتر (ETH) به ارزش تقریباً 14.9 میلیون دلار در تراکنش‌های همیشگی ثبت کرده است.

کلاهبرداران تبلیغات X همچنین به دنبال این بودند که از هیاهوی موجود در مورد پروتکل Cosmos SDK معادل EVM استفاده کنند. یکی از کاربران به تبلیغی در غول شبکه اجتماعی ایلان ماسک اشاره کرد که هدف آن کاربران ناآگاهی بود که امیدوار بودند ایردراپ را پرورش دهند، که تیم Berachain آن را تایید یا رد نکرده است.

این تبلیغات در X رایج هستند و کلاهبرداران دائماً سعی می کنند کاربران وب 3 را برای اعطای مجوز تراکنش کیف پول گمراه کنند. پس از تأیید، کلاهبردار می‌تواند تراکنش‌ها را امضا کند و قبل از اینکه معمولاً وجوه را برای شستشو به یک میکسر رمزنگاری کند، کیف پول را از ارزش آن خالی کند.

این کلاهبرداری فیشینگ در پلتفرم های اجتماعی با افزایش پذیرش کریپتو در جهان مشاهده می شود. SlowMist 80٪ از نظرات X مربوط به نرم افزارهای فیشینگ و کلاهبرداران را گزارش کرد، در حالی که تعداد انگشت شماری از نهادهای برجسته مانند Trezor و Ripple در این کمپین ها هدف قرار گرفته اند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا