اخبار رمز ارز

جوایز هیجان انگیز کریپتوی برگر کینگ و رابین هود

برگر کینگ، غول برگر، جهش بعدی را در دنیای کریپتو انجام می دهد. روز دوشنبه، 1 نوامبر،  به عنوان بخشی از برنامه وفاداری مشتریان ، جهت پاداش دادن به اعضای وفادار رویال پرکس، جوایز ارز دیجیتال هیجان انگیزی را اعلام کرد.

اعضای رویال پرکس می توانند برای برنده شدن 20 بیت کوین، 200 اتریوم یا 2 میلیون دوج در مسابقه این ماه شرکت کنند. برگر کینگ گفت: “جایزه اولیه ارائه شده دوج کوین است، چند عضو خوش شانس می توانند یک اتریوم یا بیت کوین کامل دریافت کنند.”

شرط ورود این است که آنها فقط باید 5 دلار را در فروشگاه یا در برنامه یا وب سایت خرج کنند. به غیر از پیوستن به برنامه رویال پرکس ، مشتریان باید یک حساب کاربری در Robinhood باز کنند تا بتوانند جوایز کریپتو را دریافت کنند.

برگر کینگ هوشمندانه با پیشرفت‌ها در فضای کریپتو همگام بوده است. در ماه سپتامبر، غول همبرگر مجموعه NFT خود را برای “غذاهای واقعی ” راه اندازی کرد. این کمپین شامل باز کردن قفل مجموعه های دیجیتال از طریق کدهای QR است که در شش میلیون جعبه غذا ظاهر می شوند. رابرت پاسیکوف، رئیس مشاور برند Brand Keys در صحبت با The Drum گفت:

“خواه ارائه بیت کوین باشد یا داشتن وعده های غذایی از سوی افراد مشهور، هدف این است که مشتریان به سمت برگر کینگ برگردند تا رو به جای دیگری نبرند. اصل این موضوع این است که تبلیغات، مردم را به رستوران سوق نمی دهد. بنابراین، آنها مجبور شدند به تبلیغاتی روی بیاورند، که رفتار مشتریان را هدایت کند. این پروموشن ها عملکرد خوبی خواهد داشت.”

 

چگونه با برگر کینگ رمزگذاری کنیم؟

این غول همبرگر اخیراً مجموعه‌ای از ویدیوهای تبلیغاتی را با نام «چگونه با برگر کینگ رمزگذاری کنیم» را در یوتیوب به اشتراک گذاشته است. ماریا پوسادا، معاون تجربه مهمان دیجیتالی برگر کینگ آمریکای شمالی، در صحبت با USA Today، گفت که همکاری اخیر با رابین هود یک راه مناسب برای ارائه ارزهای دیجیتال به مصرف‌کنندگان است.

او همچنین اضافه کرد که زنجیره فست فود “از طریق غذا ، رمزارز را به روشی قابل دسترس و قابل هضم (به معنای واقعی و مجازی) ارائه می دهد. ویکرام گروور، رئیس شرکت رابین هود، در مورد این همکاری با برگر کینگ گفت:

“ارزهای دیجیتال در دهه گذشته به بخش مهمی از دنیای مالی تبدیل شده اند. با این حال، بسیاری از آمریکایی‌هایی که به این طبقه دارایی علاقه دارند، نمی‌دانند چگونه سفر خود را شروع کنند یا احساس می‌کنند که این سیستم برای آنها ساخته نشده است. این تبلیغ برای مخاطبان جدید – و موجود – خواهد بود، و ما امیدواریم که به مردم کمک کنیم سفر کریپتو خود را شروع کنند و اولین لقمه خود را در کریپتو نوش جان کنند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا