اخبار رمز ارز

تسلا در شرف پذیرش شیبا اینو به عنوان روش پرداخت

سرمایه گذاران شیبا اینو ممکن است در انتظار اخبار خوبی باشند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه تسلا می تواند  میم کوین جنجالی را به عنوان گزینه پرداخت اضافه کند.

منشا این شایعه از تجزیه و تحلیل منبع آن ، وب سایت تسلا نشات می گیرد که در آن  شیب به عنوان یک نوع روش پرداخت نشان داده شده است. با این حال، هیچ خبر رسمی از سوی شرکت EV در این مورد وجود ندارد.

در اوایل فوریه، زمانی که تسلا خرید 1.5 میلیارد دلاری بیت کوین و افزودن آن را به عنوان گزینه پرداخت را اعلام کرد،این ارز دیجیتال پیشرو در آن روز 23 درصد افزایش یافت.  برخی از تحلیلگران می گویند این رویداد کاتالیزور اصلی بود که بیت کوین را به بالاترین سطح اواسط آوریل برساند.

اگر این شایعه محقق شود، ممکن است شاهد افزایش مشابهی برای شیبا اینو باشیم؟

آیا  شیب در اعلان تسلا افراد را جذب می کند؟

شیبا اینو در ماه اکتبر نزدیک به 800 درصد رشد داشت و در عین حال به بالاترین قیمت 0.00008850 دلاری نیز رسید.

علی‌رغم این روند درخشان، منتقدان همچنان به این روایت ادامه می‌دهند که شیب به زودی به صفر می‌رسد.

با این وجود، شیبا اینو به قدرتمند ساختن خودش ادامه می دهد. به عنوان مثال، موفقیت اخیر NFTهای Shiboshi  باعث ایجاد کف قیمتی  دو برابر اتریوم (8600) دلارشده است.

اما، احتمال اضافه کردن SHIB توسط تسلا چقدر است؟ به هر حال، SHIB یک ERC20 است که با توجه به هزینه های گس بالا و غیرقابل پیش بینی شبکه اتریوم، آن را به گزینه ای ضعیف برای پرداخت تبدیل می کند.

همچنین بخوانید:   ادوارد اسنودن علیه هیجان شیبا اینو صحبت می کند

شواهدی وجود دارد که تسلا شیبا اینو را اضافه می کند؟

مریت ساویر می گوید:”بنابراین به نظر می‌رسد کد وب‌سایت تسلا، SHIBA  را در زیر بخش نوع پرداخت در کد هنگام کلیک روی «بازرسی اجزا» در هنگام پرداخت نشان می‌دهد. با این حال هنوز فعال  نیست. از آنجایی که من یک کدنویس نیستم، به شما اجازه می‌دهم  خودتان بفهمید این چه معنایی دارد.”

با این وجود، توسعه‌دهنده وب hendcorp به توییت ساویر پاسخ داد و گفت که با نگاه کردن به کد همه چیز درست به نظر می‌رسد.وی گفت :  “من یک کدنویس هستم و از آنچه می توانم ببینم، به نظر می رسد زمانی که شما “Crypto” را در فرآیند پرداخت انتخاب کنید ،  شیب بخشی از درگاه پرداخت خواهد بود.”

با این حال، دیگران شک دارند که کد بیانکر Shiba Inu یا  SHIB است. بر اساس استفاده ازBITCOIN در کد، منطقی است که فرض کنیم اگر تسلا قصد داشت Shiba Inu را اضافه کند و کدگذار از SHIBA INU استفاده کند.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا