اخبار رمز ارز

تیم میم سکه مستقر در سولانا مشکوک به کشیدن فرش نزدیک به یک میلیون دلار است

تیم CONDOM meme coin در شبکه Solana 4965 SOL را به عنوان بخشی از پیش فروش سکه جمع آوری کرد و صفحه X آن را حذف کرد.

وجوه جمع آوری شده در آن زمان 906000 دلار برآورد شد. Whale Insider گزارش می دهد که جامعه به تیم CONDOM مشکوک است که قالیچه کشی کرده است.

کاربر X که از نام مستعار Harfordton استفاده می‌کرد، صرف نظر از محبوبیت، در هنگام سرمایه‌گذاری در پروژه‌های رمزنگاری احتیاط کرد. این اکانت بیش از 50000 دنبال کننده در X داشت و نام های بزرگ آن را دنبال می کردند.

فرش سکه میم سولانا در حال تبدیل شدن به روند است

پیش از این، تیم URF Meme coin با 2400 SOL به ارزش 450000 دلار که در حین پیش فروش سکه جمع آوری شده بود ناپدید شد. توسعه دهندگان کمتر از 24 ساعت پس از راه اندازی URF یک فرش کشیدن را انجام دادند. آخرین فعالیت این پروژه در شبکه های اجتماعی 26 مارس بود. تیم URF همچنین از وجوه جمع آوری شده در طول فروش دارایی برای تجارت سایر توکن های میم در Solana استفاده کرد.

یک متخصص رمزارز با نام مستعار ZachXBT همچنین اظهار داشت که از 12 مارس، 33 پیش فروش در اکوسیستم Solana انجام شده است که 796000 SOL را جذب کرده است.

با این حال، اکثر پروژه ها غیرشفاف بودند. ZachXBT داده‌هایی را در مورد حداقل چهار مورد قالی‌کشی با آسیب کلی حدود 25400 SOL ارائه کرد. با این حال، کارآگاه افزود که چنین داده هایی هنوز باید تکمیل شود.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا