اخبار رمز ارز

تلاش MATIC، BONK برای برآورده کردن انتظارات. InQubeta آماده افزایش است

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

در میان تغییر چشم‌انداز ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران به دلیل پتانسیل رشد رو به کاهششان به دنبال توکن‌های تثبیت‌شده مانند Polygon (MATIC) و Bonk (BONK) هستند و تمرکز خود را به InQubeta (QUBE) معطوف می‌کنند، یک آلت‌کوین هوش مصنوعی نوظهور که برای سودهای قابل‌توجهی تنظیم شده است.

با شروع بازار صعودی، سرمایه‌گذاران به دنبال ارزهای دیجیتال اوج با فضای کمی برای رشد هستند. آلتکوین‌های برتر مانند Polygon (MATIC) و Bonk (BONK) در تلاش برای برآورده کردن انتظارات بالای سرمایه‌گذاران هستند و در نتیجه به جایگزین‌های امیدوارکننده‌تر تغییر می‌کنند.

در تلاش برای دستیابی به سودهای عظیم، سرمایه گذاران باهوش توجه ویژه ای به ارزهای دیجیتال جدید و نوظهور، به ویژه InQubeta (QUBE)، یک آلتکوین هوش مصنوعی جدید و در حال ظهور، داشته اند. به دلیل رویکرد آینده نگر و دگرگونی قریب الوقوع چشم انداز جمع آوری کمک های مالی در بخش هوش مصنوعی مورد ستایش قرار گرفته است، به نظر می رسد که آماده پذیرش گسترده است.

InQubeta مسیر صعودی را طی می کند

InQubeta (QUBE) یک ارز دیجیتال در حال ظهور است که در قلب هجوم بازار فعلی قرار دارد. پیش‌فروش با سرعتی بی‌سابقه به فروش می‌رسد و 12.8 میلیون دلار در بودجه اولیه جمع‌آوری شده است. با رها کردن بیشتر ICOهای جدید در سایه خود، به عنوان یک رقیب امیدوارکننده در فضا ظاهر می شود.

در مرحله نهم ICO، یک توکن 0.028 دلار قیمت دارد. پتانسیل صعودی آن همچنان یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های آن است و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که پس از عرضه در بازار، رشدی 65 برابری داشته باشد.

به جذابیت آن می‌افزاید، مبانی محکم و راه‌حل‌های جالب آن، که آن را از اکثر موارد متمایز می‌کند. به عنوان ترکیبی از هوش مصنوعی و بلاک چین، هدف آن تغییر صحنه جذب سرمایه در بخش در حال رشد هوش مصنوعی است. پلتفرم تأمین مالی جمعی مبتنی بر رمزارز – اولین در نوع خود – به استارتاپ های فناوری هوش مصنوعی اجازه می دهد تا از طریق توکن QUBE سرمایه خود را افزایش دهند.

پتانسیل رشد محدود Polygon

Polygon یکی از برترین سکه های رمزنگاری است. نقش کلیدی را به عنوان یک راه حل لایه بندی لایه 2 ایفا می کند که به صعود آن کمک کرد. با این حال، در بحبوحه رقابت رو به رشد، ارزهای دیجیتال جدیدتر مانند DYM، Pixels و Starknet روند صعودی بیشتری به ثبت می‌رسانند.

این شبکه در سال 2017 و قبل از تغییر نام تجاری به Polygon در سال 2021، به عنوان Matic Network راه اندازی شد. با توجه به حضور طولانی مدت آن و با توجه به اینکه سرمایه گذاران اغلب به سمت ارزهای دیجیتال جدید و درخشان جذب می شوند، MATIC تا حد زیادی غیر جذاب شده است.

این به این دلیل است که بسیاری معتقدند با توجه به اندازه بازار بزرگ و افزایش‌های قبلی، فضای محدودی برای رشد دارد. درعوض، سرمایه‌گذاران باهوش در تلاش برای دستیابی به سودهای چشمگیر، توکن‌های پیش‌فروش و ارزهای دیجیتال جدید را دو برابر کرده‌اند.

Bonk ممکن است در اوج باشد

Bonk، ممکوین مد روز مبتنی بر Solana، یکی از انفجاری ترین اجراها را در تاریخ کریپتو ثبت کرد. در سال 2023 در کانون توجه قرار گرفت و در سه ماهه آخر سر به فلک کشید. با تکیه بر این شتاب، در اوایل سال جاری یک بالاترین رکورد جدید (ATH) ایجاد کرد که باعث ایجاد شور و هیجان در بازار شد.

در حالی که این یکی از بهترین میم کوین ها است، به نظر می رسد دود آن تمام شده است و سرمایه گذاران به دنبال جواهرات 100 برابری بعدی هستند تا ثروت نسل را به ارمغان بیاورند. با بیش از 1.5 میلیارد دلار اندازه بازار، رشد بسیار زیادی وجود دارد که می تواند امسال یا هر زمان دیگری ثبت شود.

با توجه به وجود آلت‌کوین‌های امیدوارکننده‌تر در بازار، Bonk در فهرست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در حال حاضر قرار دارد.

نتیجه

پتانسیل صعودی محدود Polygon و Bonk باعث می شود آنها جذابیت کمتری داشته باشند، به خصوص در مقایسه با InQubeta، یک آلتکوین هوش مصنوعی جدید و نوظهور. برای غلبه بر این موج صعودی تا حد امکان، می‌توانید از طریق لینک زیر یک دارنده اولیه QUBE شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد InQubeta، از پیش فروش InQubeta دیدن کنید یا به انجمن های InQubeta بپیوندید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا