اخبار رمز ارز

معامله گران DOGE، Pepe را در لیست های نظارتی قرار می دهند. کانگامون موج می زند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

چشم انداز memecoin همچنان در حال تکامل است و Dogecoin و Pepe در بین سرمایه گذاران مورد توجه قرار می گیرند. در این میان، KangaMoon (KANG) به عنوان یک بازیکن جدید ظاهر می شود و به سرعت علاقه معامله گران باتجربه و تازه واردان به بازار را به خود جلب می کند.

Dogecoin و Pepe خود را به عنوان چهره های برجسته در این چشم انداز تثبیت کرده اند و هم محبوبیت و هم بدنامی را جمع آوری کرده اند. در همین حال، یک مدعی جدید ظاهر شده است: KangaMoon (KANG). کانگامون به سرعت در بازار سکه های میم مورد توجه قرار گرفت و جایگاه خود را در رادار معامله گران با تجربه و تازه واردان پیدا کرد.

پپه یک پیاده روی عظیم را می بیند

پپ که در میان بزرگ‌ترین میم کوین‌ها در بازار گسترده‌تر کریپتو قرار دارد، با افزایش قیمت قابل‌توجهی، سودهایی را برای سرمایه‌گذاران و دارندگان خود به ارمغان آورده است. سکه میم قورباغه سبز در هفته گذشته شاهد افزایش بیش از 16 درصدی بود و در نتیجه در 9 مارس 2024 به بالاترین قیمت تاریخی جدید 0.000009885 دلار رسید.

با رونق صنعت میم کوین، معامله‌گران و نهنگ‌های رمزنگاری بیشتر و بیشتر توکن‌های میم جمع‌آوری می‌کنند. این عجله همچنین بر افزایش ارزش توکن Pepe تأثیر گذاشته است و سرمایه گذاران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال آن را به لیست نظارت ارزهای دیجیتال خود اضافه می کنند.

روند صعودی Dogecoin ممکن است ادامه یابد

با ادامه روند صعودی در بازار کریپتو، تحلیلگران ادعا کرده اند که میم کوین OG، Dogecoin، ممکن است به حرکت صعودی خود ادامه دهد. میم کوین در هفته گذشته شاهد افزایش 5 درصدی بود و در حال حاضر در محدوده قیمت هفتگی 0.159 دلار و 0.170 دلار معامله می شود.

اگرچه این توکن روزهای بهتری را پشت سر گذاشته است و پس از افزایش 107 درصدی در ماه گذشته اندکی عقب نشینی کرده است، اما تحلیلگران به دلیل پذیرش مداوم آن و علاقه سرمایه گذاران خوشبین هستند. انتظار می‌رود که توکن DOGE در میان 10 مورد برتر در دنیای ارزهای دیجیتال تثبیت شود.

ارزش KangaMoon در میان پیش فروش افزایش یافت

KANG با استفاده جالب، ویژگی ها و نتایج پیش فروش مداوم خود، در حال حاضر ثابت کرده است که یک انتخاب جالب در بازار میم کوین است. پروژه میم کوین با ادغام عناصر SocialFi و GameFi، ایجاد یک جامعه پویا و مشارکتی، قصد دارد خود را در بازار شلوغ سکه میم متمایز کند.

در پلتفرم KangaMoon، کاربران و شرکت‌کنندگان می‌توانند به صورت ماهانه یا فصلی در فعالیت‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز شرکت کنند تا شانس کسب جوایز و جوایز را داشته باشند. کاربران همچنین می توانند در هدایای ویژه برای کسب توکن های KANG شرکت کنند که می توانند به ارزش واقعی تبدیل شوند. همچنین، شرکت‌کنندگان می‌توانند با نظر دادن و اشتراک‌گذاری پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی مشارکت کنند.

در حال حاضر در مرحله سوم پیش فروش خود، KangaMoon بیش از 1.3 میلیون دلار درآمد پیش فروش را با یک نقطه عطف بودجه 2 میلیون دلاری به دست آورده است. در همین حال، ارزش توکن بومی KANG نیز شاهد افزایش از 0.005 دلار به 0.01125 دلار بود که به معنای 125 درصد سود برای خریداران اولیه است.

با نگاهی به آینده، KangaMoon قصد دارد در سه ماهه دوم سال 2024 در صرافی متمرکز ردیف 1 (CEX) فهرست شود. طبق پیش‌بینی کارشناسان، انتظار می‌رود این فهرست پیش‌بینی شده توجه جهانی را به خود جلب کند و در هفته‌های آتی حرکت صعودی ایجاد کند. به راه اندازی رسمی

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنگامون مراجعه کنید یا به انجمن تلگرامی آنها بپیوندید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا