اخبار رمز ارز

نهنگ‌های DOGE، SHIB، DeeStream را در بحبوحه بازار پخش جریانی در حال افزایش، نگاه می‌کنند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

در میان بازار پررونق استریم و روند صعودی کریپتو، DeeStream (DST) توجه سرمایه گذاران Dogecoin و Shiba Inu را با ورود به مرحله 2 راه اندازی پیش فروش خود به خود جلب می کند.

سرمایه‌گذاران تنها در چند هفته از سکه‌های میم مانند Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) بازدهی بزرگی کسب می‌کنند. این میم کوین ها موج کلی رشد قیمت را در صنعت کریپتو هدایت می کنند. و گمانه زنی های صنعت حاکی از آن است که روند صعودی تازه شروع شده است.

بیت کوین (BTC) سه رکورد قیمت را در 30 روز شکسته است. این رکورد رکورد زمستانی 68000 دلاری قبل از کریپتو را شکست و رکورد جدیدی را در 70000 دلار ثبت کرد. و سپس آن را شکست و به 72000 دلار و سپس به 73000 دلار افزایش یافت. اتریوم (ETH)، Avalanche (AVAX)، Filecoin (FIL) و سایر پروژه های رمزنگاری نیز در حال افزایش هستند.

این افزایش شور و شوق همچنین باعث شده است که سرمایه گذاران کریپتو پرتفوی خود را با تازه واردان در صنعت گسترش دهند. این پروژه های کریپتو امسال با وعده بازدهی بزرگ راه اندازی می شوند. DeeStream (DST) یکی از آنهاست و سرمایه گذاران Dogecoin و Shiba Inu به دنبال آن هستند.

سرمایه گذاران Memecoin از DOGE به DeeStream تغییر مکان می دهند

سرمایه‌گذاران Dogecoin می‌خواهند دارایی‌های رمزنگاری بیشتری را در حالی که به پیش‌فروش DeeStream چشم دوخته‌اند، اضافه کنند. آنها DeeStream را به عنوان وسیله ای برای افزایش سرمایه خود و تغییر صنعت استریم می بینند. DeeStream به عنوان تنها پلتفرم استریم غیرمتمرکز مزیت حرکت اول را دارد.

Dogecoin امروز با 0.16 دلار معامله می شود. از زمانی که یک ماه پیش به قیمت 0.0811 دلار و سپس یک هفته پیش به قیمت 0.1559 دلار فروخته شد، افزایش یافته است. خریدارانی که در موج های اولیه رشد قیمت سوار شدند، در 30 روز مقداری سود به دست آورده اند.

دوج کوین کل عرضه توکن خود را در گردش دارد که به 143 میلیارد توکن می رسد. Dogecoin دارای حجم معاملات روزانه 3.61 میلیارد دلار با ارزش بازار 23 میلیارد دلار است.

سهامداران Shiba Inu به دنبال DeeStream هستند

شیبا اینو در حال حاضر 0.00002875 دلار معامله می شود. یک ماه پیش، Shiba Inu یک هفته پیش به قیمت 0.00000945 دلار و 0.00003161 دلار فروخته شد.

Shiba Inu دارای ارزش بازار و ارزش بازار رقیق 17.1 میلیارد دلاری است. و کوین میم شیبا اینو دارای حجم معاملات روزانه 2.28 میلیارد دلار است. اما Shiba Inu دارای عرضه خیره کننده 589 تریلیون توکن است. شاید به همین دلیل است که سرمایه گذاران آن به دنبال فرصت هایی با سقف بازده بالاتر هستند.

پیش فروش DeeStream سرمایه گذاران را هیجان زده می کند

DeeStream وارد مرحله 2 راه اندازی پیش فروش خود شده است و این پروژه در حال حاضر بیش از 2500 سرمایه گذار و بیش از 14100 کاربر ثبت نام کرده است. سهامداران Dogecoin و Shiba Inu در حال حاضر در تلاش برای ورود به معامله هستند. ساختار مشوق DeeStream حقوق حاکمیت و سهم درآمد را برای سرمایه گذارانی که در طول پیش فروش DeeStream خرید می کنند تضمین می کند.

اما پس از آن، عوامل دیگر سهامداران دیگر پروژه های رمزنگاری را تشویق می کنند تا در DeeStream خرید کنند. مهمترین عامل، رویکرد محصول محور پروژه DeeStream است. DeeStream DST یک پلت فرم استریم غیرمتمرکز است که امکان تعامل بهتر بین طرفداران و استریمرها را فراهم می کند.

با مراجعه به وب سایت، درباره پیش فروش DeeStream اطلاعات بیشتری کسب کنید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا