اخبار رمز ارز

تحلیلگران: Kelexo، Avalanche و BNB دستاوردهای بزرگی دارند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

پیش بینی های بازار تابستان در حال انجام است و تحلیلگران به Kelexo (KLXO)، Avalanche (AVAX) و بایننس کوین (BNB) چشم دوخته اند. این چشم‌انداز خوش‌بینانه ناشی از عملکرد پیش‌فروش Kelexo و تأثیر بالقوه بر وام‌دهی ارزهای دیجیتال است. Kelexo با راه‌حل‌های وام‌دهی خود در کنار Avalanche و BNB قرار می‌گیرد، زیرا سرمایه‌گذاران گزینه‌هایی می‌خواهند از تقاضای رو به رشد برای خدمات مالی غیرمتمرکز (defi) سرمایه‌گذاری کنند.

بهمن توسط رقبای نوظهور به چالش کشیده شد

علیرغم فناوری پیشرفته بلاک چین که توان عملیاتی و مقیاس‌پذیری بالایی را ارائه می‌کند، Avalanche با رقابت سختی از سوی پروژه‌های defi و blockchain در حال ظهور مواجه است.

این رقابت دارندگان AVAX را وادار می کند تا پورتفولیوهای خود را در پروژه های جدید با پتانسیل رشد استفاده نشده متنوع کنند.

در حالی که Avalanche ادعا می‌کند که غیرمتمرکز است، توزیع اولیه توکن به نفع سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان اولیه بود و نگرانی‌هایی در مورد کنترل بلندمدت و قدرت تصمیم‌گیری ایجاد کرد.

تنوع BNB در میان بادهای مخالف نظارتی

سرمایه‌گذاران BNB که با چالش‌های نظارتی که آزادی عملیاتی بورس را تهدید می‌کند، مواجه هستند، به طور فزاینده‌ای در حال تنوع بخشیدن به سرمایه‌گذاری‌های خود هستند.

هدف این استراتژی کاهش ریسک و جذب رشد در بخش‌هایی فراتر از مکانیسم‌های سنتی مبادله و تجارت است. BNB در سال 2023 کاهش قابل توجهی داشته است و در ماه آگوست به پایین ترین سطح سالانه خود رسیده است.

این را می توان به رکود کلی بازار و عوامل خاص BNB و زنجیره BNB نسبت داد.

کاهش حجم معاملات و پروژه‌های انحرافی در زنجیره BNB می‌تواند به کاهش قیمت کمک کند.

پتانسیل کلکسو

Kelexo مورد علاقه تحلیلگران تابستانی است که آن را در کنار Avalanche و BNB به عنوان سودآورهای بزرگ بالقوه می دانند.

رویکرد منحصربه‌فرد این پلتفرم برای وام‌دهی غیرمتمرکز، ناکارآمدی‌های مهم در بازار وام‌دهی ۷ میلیارد دلاری فعلی را برطرف می‌کند و تجربه‌ای ساده‌تر، ایمن‌تر و کاربرپسندتر را ارائه می‌دهد.

Kelexo با قیمت پیش‌فروش 0.028 دلاری خود در مرحله 2، می‌تواند یک کاتالیزور بالقوه برای پذیرش و نوآوری گسترده‌تر در فضای وام‌دهی کریپتو باشد.

تمرکز آن بر ایجاد یک اکوسیستم مالی مقیاس پذیر و در دسترس، Kelexo را برای رشد قابل توجهی قرار می دهد و آن را به سرمایه گذاری قانع کننده ای برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال تنوع از دارایی های رمزنگاری سنتی مانند AVAX و BNB هستند.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا