اخبار رمز ارز

بیت کوین به بالاترین حد خود نزدیک می شود. پروژه جدید پاداش هایی را برای پیش بینی بیت کوین ارائه می دهد

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

بیت کوین در بحبوحه احساسات مختلط تحلیلگران و راه اندازی یک پروژه جدید، نزدیک به رسیدن به بالاترین سطح تاریخ است و زیر 69 هزار دلار معامله می شود.

بیت کوین در آستانه ثبت یک بالاترین رکورد جدید است و قیمت آن در حال حاضر 68.3 هزار دلار است که تنها 0.83 درصد کمتر از اوج رکورد خود است. کریپتوکارنسی افزایش قابل توجهی داشته است و در روز گذشته بیش از 7 درصد افزایش یافته است و پیش بینی ها را افزایش می دهد که به زودی از بالاترین سطح قبلی 69 هزار دلار عبور کند.

در همین حال، شاخص ترس و طمع CoinMarketCap در 90 قرار دارد که نشان می دهد بازار در حالت “طمع شدید” قرار دارد.

این باعث شده است که برخی از تحلیلگران فروش احتمالی را پیش بینی کنند و کاپیتان فایبیک هشدار داده است که “به زودی منتظر یک تکان است.”

بیت کوین به بالاترین حد خود نزدیک می شود.  پروژه جدید پاداش هایی را برای پیش بینی بیت کوین ارائه می دهد - 1

به طور مشابه، علی مارتینز چشم انداز خنثی دارد و به تثبیت کوتاه مدت اما رشد بلندمدت اشاره می کند.

مارتینز در توییت اخیر خود خاطرنشان کرد که TD Sequential Indicator، ابزاری که برای شناسایی تغییر روندها استفاده می‌شود، سیگنال فروش بیت‌کوین را در بازه زمانی 4 ساعته صادر می‌کند. بر این اساس، می توان انتظار عقب نشینی کوتاه مدت برای BTC را داشت.

بیت کوین به بالاترین حد خود نزدیک می شود.  پروژه جدید پاداش هایی را برای پیش بینی بیت کوین ارائه می دهد - 2

با این حال، این تحلیلگر همچنین اشاره می کند که با افزایش قیمت بیت کوین، مقدار کیف پول هایی که بیش از 1000 بیت کوین را در خود جای می دهند، به طور مداوم در حال افزایش است.

مارتینز نهنگ‌های بیت‌کوین را به‌عنوان «ولگردی در انباشت» و «احتکار بیت‌کوین بیشتر» توصیف می‌کند.

بیت کوین به بالاترین حد خود نزدیک می شود.  پروژه جدید پاداش هایی را برای پیش بینی BTC ارائه می دهد - 3

در همین حال، تحلیلگران دیگر بر این باورند که بیت کوین ممکن است دوباره رشد نکند، در عوض حدس می زنند که می تواند ATH خود را بشکند و به رشد خود ادامه دهد.

تحلیلگر برجسته Kaleo اخیراً X را ارزیابی کرده و شرایط فعلی بازار و دسامبر 2020 را مقایسه کرده است.

او نوشت: «این پمپ همان حس دسامبر 2020 را دارد، زمانی که بیت کوین در حال نزدیک شدن به ATH در 20 هزار دلار بود و پس از شکسته شدن بالای آن به عقب نگاه نکرد.

صعود بیت کوین به سمت ATH قبل از نصف شدن، یک رویداد بی سابقه است که عمدتاً توسط تقاضای نهادی از ETF های نقطه ای هدایت می شود.
بر اساس آخرین داده ها، حجم معاملات بیت کوین ETF دیروز با 5.5 میلیارد دلار، دومین بالاترین میزان تا کنون بوده است.

بیت کوین به بالاترین حد خود نزدیک می شود.  پروژه جدید پاداش هایی را برای پیش بینی بیت کوین ارائه می دهد - 4

اما در حالی که بیت کوین در کانون توجه قرار گرفته است، تحلیلگران پیش بینی می کنند که با پیشرفت بازار، چرخش نقدینگی به سمت آلت کوین ها رخ دهد.

YourFriendSommy اشاره کرد که ETF بیت کوین “سریع ترین ETF در حال رشد در تمام دوران” است و می گوید زمان آن رسیده است که “منتظر سریع ترین رشد آلت فصل تمام دوران باشیم.”

بیت کوین به بالاترین حد خود نزدیک می شود.  پروژه جدید پاداش هایی را برای پیش بینی BTC ارائه می دهد - 5

پیش بینی برای کسب بیت کوین سبز در پیش فروش

در میان کانون توجه بیت کوین، پروژه جدید گرین بیت کوین مبتنی بر اتریوم یک مدل پیش بینی برای کسب درآمد را معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد حرکت قیمت بیت کوین را برای پاداش پیش بینی کنند.

این پروژه به سرعت مورد توجه قرار گرفت و بیش از 1.7 میلیون دلار در عرضه اولیه سکه خود (ICO) جمع آوری کرد.

ابزار شاخص آن یک مکانیسم پیش بینی برای کسب درآمد است که کاربران را دعوت می کند حدس بزنند که آیا قیمت بیت کوین در روز بعد افزایش یا کاهش می یابد. کسانی که به درستی حدس می زنند، جوایزی کسب می کنند، با توجه به اینکه وب سایت آن تا 100٪ پاداش در بازی دارد.

برای ورود، کاربران باید توکن‌های $GBTC خود را به اشتراک بگذارند، که یک ابزار سیم‌کشی سخت و ابزاری برای کاهش فشار فروش توکن فراهم می‌کند.

مکانیسم staking همچنین جایگزینی سبزتر برای مکانیسم استخراج بیت کوین ارائه می دهد، به این معنی که کاربران می توانند بدون هدر دادن انرژی محاسباتی، پاداش کسب کنند.

بیت کوین سبز بومی بلاک چین اتریوم است، به این معنی که $GBTC می تواند در پروژه های DeFi، بازی یا قمار و موارد دیگر ادغام شود.

سرمایه گذاران بالقوه می توانند گرین بیت کوین را به قیمت 0.6122 دلار بخرند، اما این قیمت در طول پیش فروش افزایش می یابد، با افزایش بعدی در چهار روز.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا