اخبار رمز ارز

به دلیل مانع ارتقای اتریوم Dencun، شبکه اصلی انفجار به مدت 1 ساعت متوقف می شود

Blast، شبکه لایه 2 ایجاد شده توسط بنیانگذار Blur Tieshun Roquerre، در 13 مارس پس از ارسال یک ارتقاء بزرگ اتریوم متوقف شد.

پروتکل L2 Blast پس از استقرار Dencun، یک به‌روزرسانی اتریوم که برای کاهش هزینه‌های گاز در راه‌حل‌های لایه ۲ طراحی شده بود، تولید بلوک را متوقف کرد. تیم Blast مسائل مربوط به Dencun را مشخص نکرد. با این حال، داده‌های زنجیره‌ای نشان داد که شبکه اصلی Blast به مدت نزدیک به یک ساعت، تراکنش‌های نهایی را متوقف کرده است.

مشارکت کنندگان اصلی مهندسی در حال کار بر روی یک اصلاح هستند. به محض اینکه رفع شد، به‌روزرسانی و پس از مرگ را به اشتراک می‌گذاریم. ETA 30-60 دقیقه.

انفجار تیم در X

Roquerre که معمولاً با نام Pacman شناخته می شود، در اواخر سال گذشته بیش از 20 میلیون دلار در یک دور سرمایه گذاری توسط Paradigm و Standard Crypto برای این پروژه جمع آوری کرد. Blast در ابتدا یک آدرس چند علامتی بود که در آن حامیان اولیه می توانستند اتر (ETH) را سپرده گذاری کنند و امتیاز جمع کنند. سفته بازی Airdrop نیز به سپرده گذاری انگیزه داد.

Blast L2 در اوج خود به ازای DefiLlama، ارزش کل قفل شده (TVL) 2.3 میلیارد دلاری داشت، اما پس از فعال شدن برداشت در اوایل ماه جاری، به زیر 650 میلیون دلار کاهش یافت. در زمان انتشار، TVL آن به بالای 1 میلیارد دلار رسیده است.

انفجار
Blast TVL | منبع: DefiLlama

آخرین به روز رسانی تیم گفت که عملیات به حالت عادی بازگشت و تجزیه و تحلیل در حال انجام است.

این یک داستان در حال توسعه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا