اخبار رمز ارز

Galxe پروتکل Identity را برای تقویت کنترل کاربر و حفظ حریم خصوصی راه اندازی می کند

Galxe راه اندازی پروتکل هویت را اعلام می کند و زیرساخت هویتی را معرفی می کند که بر حریم خصوصی، امنیت و حاکمیت کاربر تمرکز دارد.

این پروتکل با استفاده از اثبات‌های دانش صفر (ZKP)، به کاربران اجازه می‌دهد هویت دیجیتال و داده‌های خصوصی خود را در طول سناریوهای تأیید عمومی کنترل کنند. طبق وبلاگ این شرکت، پروتکل هویت Galxe با هدف توانمندسازی کاربران برای کنترل هویت دیجیتالی و داده های خصوصی خود است.

راه‌اندازی مرحله جدیدی را در مدیریت و به اشتراک‌گذاری اعتبارنامه‌های قابل تأیید در چشم‌انداز web3 نشان می‌دهد. این پروتکل از فناوری ZKP برای احراز هویت امن بدون به خطر انداختن حریم خصوصی یا یکپارچگی اطلاعات شخصی استفاده می کند.

برای مقابله با چالش‌هایی مانند Proof Duplication، Galxe یک طرح تعهد هویت را معرفی می‌کند که حریم خصوصی را افزایش می‌دهد و داده‌ها را در طول فرآیندهای تأیید زنجیره‌ای غیرقابل ردیابی می‌کند.

این پروتکل ایجاد اعتبارنامه های جدید را در یک محیط بدون کد ساده می کند. این فرآیند صدور اعتبار را از طریق یک مکانیسم تجمیع که امکان برش توکن Soulbound را فراهم می کند، ساده می کند.

چارچوب پروتکل از برنامه‌های کاربردی مختلفی پشتیبانی می‌کند، از جمله جلوگیری از حملات Sybil، سیستم‌های اعتبار و اعتبار غیرمتمرکز، بازار داده‌های شخصی، روش‌های تأیید هویت امن، سیستم‌های بررسی غیرمتمرکز، و سیستم‌های دستاورد قابل انتقال. هدف این انعطاف‌پذیری افزایش سودمندی و ارزش دستاوردهای کاربر در اکوسیستم‌های مختلف است.

Galxe، یک شرکت در زیرساخت‌های web3 و شبکه هویت دیجیتال، از این ابتکار با مجموعه‌ای از محصولات شامل Galxe Quest، Galxe Passport، Galxe Score، Galxe Compass و Alva پشتیبانی می‌کند و توسعه برنامه‌های web3 را ترویج می‌کند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا