اخبار رمز ارز

استارت‌آپ اتریوم Aligned Layer 2.6 میلیون دلار سرمایه مخاطره‌آمیز جذب می‌کند

Aligned Layer، استارت آپی که به عنوان یک لایه تایید جهانی برای اتریوم معرفی می شود، یکشنبه، 14 آوریل تایید کرد که 2.6 میلیون دلار سرمایه اولیه جذب کرده است.

Lemniscap، یک شرکت هفت ساله که از چندین شرکت در فضای بلاک چین پشتیبانی کرده است، این تلاش را رهبری کرد. این شرکت قبلاً دور سرمایه‌گذاری 2.4 میلیون دلاری را برای استارت‌آپ web3 Safary در ژانویه رهبری می‌کرد.

Bankless Ventures و Paper Ventures نیز به همراه StarkWare، O(1)Labs و مدیر عامل Ingonyama Omer Shlomovits از Aligned Layer حمایت می کنند.

Aligned Layer افزایش سرمایه را از طریق رسانه های اجتماعی اعلام کرد. زیر را ببینید.

لایه Aligned به عنوان اولین لایه غیرمتمرکز تایید ZK Proof برای اتریوم تبلیغ می شود. همچنین توسط Eigen Layer – یک مکانیسم بازیابی که به سهامداران ETH اجازه می‌دهد تا ETH و توکن‌های Liquid Staking (LST) خود را مجدداً اختصاص دهند تا امنیت سایر پروتکل‌ها را بهبود بخشند.

اهداف لایه تراز شده

این شرکت درآمد حاصل از افزایش سرمایه را برای توسعه عملیات خود و تسریع راه اندازی شبکه اصلی Aligned Layer که برای سه ماهه دوم سال 2024 برنامه ریزی شده است، اختصاص خواهد داد.

به عنوان یک ارائه دهنده زیرساخت، Aligned Layer هدف آن کاهش هزینه ها و بهبود سرعت برای توسعه دهندگانی است که در حال ساخت برنامه هایی مانند L2 یا شبکه های لایه 2 هستند.

روبرتو خوزه کاتالان، یکی از بنیانگذاران Aligned Layer در بیانیه ای آماده گفت: «اعلام امروز گواهی بر تعهد مشترک تیم ما برای تبدیل اتریوم به مقرون به صرفه ترین و کارآمدترین پلتفرم برای تأیید ZK با استفاده از لایه Eigen است.

دور اولیه همچنین شامل مشارکت چندین سرمایه‌گذار فرشته، از جمله Sreeram Kannan، Brandon Kase، Daniel Lubarov، DCbuilder، Chainyoda، Weikeng Chen، Sam Benyakoub، Lucas Kozinski و Peter Fittin (SizeChad) بود. زیر را ببینید.

Catalán افزود: «در Aligned Layer، ما قویاً معتقدیم که توسعه دهندگان باید بتوانند از سیستم اثباتی استفاده کنند که به بهترین وجه با نیازهای آنها مطابقت دارد، بدون اینکه توسط لایه تسویه محدود شوند.

انتظار می رود این سرمایه ها به شرکت باند کافی برای اجرای اهداف کوتاه مدت بدهد.

تامین مالی لایه تراز شده پس از یک هفته شلوغ برای سرمایه گذاران خطرپذیر ارزهای دیجیتال انجام می شود. به عنوان مثال، آزمایشگاه موناد مستقر در نیویورک، به عنوان بخشی از یک دور تحت رهبری پارادایم، 225 میلیون دلار بودجه به دست آورد. موناد یک بلاک چین لایه 1 است که با ماشین مجازی اتریوم سازگار است اما می‌تواند تراکنش‌ها را با استفاده از مجموعه‌ای از قوانین سریع‌تر پردازش کند.

همچنین شبکه لایه 2 بیت کوین Mezo وجود داشت. این استارت‌آپ 21 میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری به رهبری Pantera جمع‌آوری کرد.

بر اساس گزارش PitchBook، در طول سه ماه اول سال 2024، سرمایه‌گذاران جهانی 2.5 میلیارد دلار برای استارت‌آپ‌های مرتبط با کریپتو سرمایه گذاری کردند.

با این حال، به نظر نمی‌رسد که سرمایه‌گذاران تمایلی به شرکت‌های بازی مرتبط با بلاک چین ندارند. طبق داده‌های DappRadar، این بخش ۲۸۸ میلیون دلار بودجه برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به دست آورده است. این در مقایسه با دوره سه ماهه قبل ۵۷ درصد کاهش داشته است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا