اخبار رمز ارز

بهترین ربات های معاملاتی رمزنگاری هوش مصنوعی

ربات های هوش مصنوعی (AI) برای تجارت ارزهای رمزنگاری شده محبوبیت پیدا می کنند. بهترین ربات‌های هوش مصنوعی برای تجارت کریپتو کدام هستند و آیا ارزش امتحان کردن آنها را دارد؟

در سال 2023، بررسی احساسات مصرف‌کننده هیئت مدیره CFP نشان داد که تقریباً از هر سه سرمایه‌گذار در ایالات متحده یک نفر با استفاده از توصیه‌های برنامه‌ریزی مالی از یک ابزار مولد مبتنی بر هوش مصنوعی بدون بررسی آن با منبع دیگری احساس راحتی می‌کند.

فناوری‌های هوش مصنوعی می‌توانند حجم زیادی از داده‌ها را در زمان واقعی مدیریت کنند و آنها را به ابزارهای ارزشمندی برای معامله‌گران تبدیل کنند. در حالی که ربات‌های هوش مصنوعی فعلی نمی‌توانند پیش‌بینی قیمت کامل را تضمین کنند، ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی برای تصمیم‌گیری سریع و دقیق معاملات ضروری هستند.

ما به محبوب ترین گزینه ها در بازار نگاه کردیم تا بهترین ربات معاملاتی ارز دیجیتال هوش مصنوعی را پیدا کنیم.

5 ربات برتر تجارت رمزنگاری هوش مصنوعی

AlgosOne

ربات معاملاتی AlgosOne از هوش مصنوعی مولد با کد اختصاصی خود استفاده می کند و مدل را در منابع مختلف داده مرتبط با بازار آموزش می دهد. به طور مداوم درک خود را از عوامل مؤثر بر شرایط بازار می آموزد و اصلاح می کند. طبق این پروژه، سیستم معاملاتی را قادر می سازد تا تصمیمات هوشمندانه ای را بر اساس داده های بلادرنگ در مورد زمان خرید و فروش انواع مختلف دارایی های مالی اتخاذ کند.

این ربات با حداقل سپرده 300 دلاری کار می کند و فقط از تراکنش های سودآور کمیسیون دریافت می کند. دارایی‌های ارز دیجیتال، آلت‌کوین‌های امیدوارکننده و انواع دارایی‌های اضافی از جمله سهام، کالاها، اوراق قرضه، فارکس و شاخص‌ها را معامله می‌کند.

با این حال، برخی از کاربران Reddit نسبت به اثربخشی ربات ابراز نگرانی می کنند. یکی از کاربران پیشنهاد می کند که سود ممکن است کمتر از دوره آزمایشی باشد، و ممکن است تا دو سال طول بکشد تا کاربران بازپرداخت سپرده خود را داشته باشند.

“این بسیار عجیب است زیرا وضعیت اولویت در شرایط و ضوابط توضیح داده نشده است، و برای ساختار حساب جاری، رده‌های بالاتر فقط به این دلیل سود بیشتری خواهند داشت که می‌توانند در یک روز بیشتر معامله کنند. “

کاربر Reddit

Bitsgap

ربات معاملاتی Bitsgap معاملات را خودکار می کند و بر پرتفوی سرمایه گذاران نظارت می کند. برخی از مزایای آن عبارتند از حالت نمایشی آن، توانایی ترکیب معاملات در صرافی های مختلف در یک حساب واحد، و گزینه راه اندازی ربات خود از یک حساب شخصی. این رابط کاربران را قادر می سازد تا نرخ ها را در سایر سیستم عامل ها مقایسه کنند، بین مبادلات جابجا شوند و درآمد خود را پیگیری کنند.

پلتفرم تجارت رمزنگاری هوش مصنوعی دارای انواع ربات های معاملاتی زیر است:

  • ربات‌های گرید – یک استراتژی ساده تجارت ارز دیجیتال برای بهره‌مندی از نوسانات بازار؛
  • ربات‌های DCA (میانگین هزینه دلار) برای تقسیم سرمایه‌گذاری به چندین سطح قیمت برای به دست آوردن بهترین میانگین قیمت ورودی استفاده می‌شوند.
  • ربات BTD (buy the dip) از استراتژی محبوبی با همین نام استفاده می کند و به کاربران امکان می دهد ارزهای دیجیتال را در بازار در حال سقوط کسب کرده و ذخیره کنند.
  • ربات COMBO/Futures برای تجارت ارزهای دیجیتال یا قراردادهای آتی است. این امکان ترکیبی از استراتژی های Grid و DCA را فراهم می کند.

کاربران Bitsgap مزایایی مانند رابط کاربر پسند و دسترسی برای مبتدیان را برجسته می کنند.

برای معامله‌گران پیشرفته‌تر، احتمالاً حداقل در حال حاضر چیز زیادی اضافه نخواهد کرد. من فکر می کنم ویژگی اصلی این پلتفرم سادگی است، اما با گذشت زمان، احساس می کنید که خیلی ساده است. امیدواریم که آنها به افزودن ربات‌ها یا ویژگی‌های بیشتری ادامه دهند.»

کاربر Reddit

Cryptohopper

Cryptohopper یک پلت فرم وب است که برای ایجاد و راه اندازی ربات های رمزنگاری هوش مصنوعی در صرافی های ارزهای دیجیتال طراحی شده است. این یک محیط آزمایشی، یک رابط کاربر پسند برای توسعه استراتژی ها و شاخص های فنی و یک بازار ارائه می دهد. در کنار تجارت الگوریتمی، تجارت مستقل نیز پشتیبانی می شود.

سرویس Cryptohopper مجموعه ای از ابزارها را برای اتوماسیون معاملات با تمرکز بر تجارت مبتنی بر ربات ارائه می دهد. کاربران به چهار استراتژی قابل تنظیم دسترسی دارند و پیکربندی ربات های Cryptohopper نیازی به مهارت های برنامه نویسی ندارد. پارامترها را می توان از طریق رابط تنظیم کرد.

کاربران Cryptohopper با یک حساب کاربری اولیه می‌توانند تا ۲۰ ربات را به طور همزمان اجرا کنند و همچنین می‌توانند مستقیماً از طریق دفترچه سفارش سفارش دهند.

با این حال، کمبود بررسی آنلاین در مورد تجارت روی پلت فرم، به ویژه برای حساب Cryptohopper X وجود دارد. حداقل، می‌توان چنین استنباط کرد که این پلتفرم معمولاً واکنش‌های شدید منفی را از سوی معامله‌گران برانگیخته نمی‌کند.

میزار

بهترین ربات های معاملاتی رمزنگاری هوش مصنوعی کدامند و آیا می توانید به آنها اعتماد کنید؟  - 1
داشبورد میزار | منبع: میزار

ربات Mizar برای مدیریت و بهینه سازی تراکنش ها و در عین حال خودکارسازی آنها طراحی شده است. این گزینه های مختلفی را ارائه می دهد که تجارت کپی ساده ترین آنهاست. برای کاربران جدید، Mizar وعده 10000 دلار حجم رایگان را داده است که به مبتدیان اجازه می دهد تا با عملکرد این پلتفرم آشنا شوند.

کاربران می توانند بر اساس سیگنال ها سرمایه گذاری کنند یا از استراتژی های تامین مالی ایجاد شده توسط متخصصان استفاده کنند. از طرف دیگر، معامله‌گران می‌توانند معاملات رمزنگاری خود را کاملاً خودکار کنند و به ربات اجازه دهند تا از طرف آنها در تمام ساعات شبانه‌روز معامله کنند. اگر سایر کاربران انتخاب کنند که معاملات خود را کپی کنند، می توانند درآمد غیرفعال کسب کنند.

این ربات دارای چندین ویژگی مانند سود بردن، توقف ضرر، عقب‌نشینی و غیره است که همگی با هدف به حداقل رساندن ریسک و به حداکثر رساندن سود به طور همزمان انجام می‌شوند.

3 ویرگول

3Commas از طریق اتصالات API با طیف گسترده ای از مبادلات ارزهای دیجیتال ادغام می شود. پس از پیوند، ربات معاملاتی می تواند تراکنش هایی را از طرف کاربر انجام دهد و معاملات شبانه روزی را به طور مستقل امکان پذیر می کند. کاربر کنترل روی پارامترها و استراتژی های مورد نظر را حفظ می کند در حالی که ربات اجرا را مدیریت می کند.

طبق وب سایت این پروژه، 3Commas در حال حاضر به بیش از 100000 کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد و با بیش از 15 صرافی سازگاری دارد. ویژگی تجارت هوشمند آن، کاربران را قادر می‌سازد تا چندین سفارش را به طور همزمان تنظیم کنند که شامل سفارشات توقف ضرر، برداشت سود، شناور و سایر سفارش‌ها می‌شود.

3Commas ربات های مختلفی را ارائه می دهد، از جمله:

  • ربات های DCA
  • ربات HODL
  • ربات گرید
  • ربات گزینه

کاربران Reddit هشدار می دهند که اجرای یک استراتژی هوش مصنوعی برای تجارت کریپتو مستلزم زمان و سرمایه گذاری قابل توجهی است.

ممکن است در طول یک بازار صعودی قوی اینطور فکر کنید، اما صبر کنید تا 40 تا 70 درصد کاهش یابد. من آموخته ام که وقتی از آن به درستی با یک برنامه استفاده شود، می تواند مفید باشد.»

کاربر Reddit

با این حال، برخی به این نکته اشاره می‌کنند که تجارت با ربات‌ها برای معامله‌گرانی که مایل به صرف وقت خود برای یادگیری هستند و مشتاق به کندوکاو در موضوع هستند، ارزشمند است.

بهترین ربات معاملاتی رمزنگاری هوش مصنوعی چیست؟

هنگام جستجوی بهترین نرم افزار هوش مصنوعی برای تجارت کریپتو، اولویت بندی قابلیت اطمینان در کنار ویژگی های کلیدی مانند اسکن بازار در زمان واقعی، اجرای خودکار تجارت و ابزارهای تحلیل فنی قوی ضروری است. قابل اعتماد بودن بسیار مهم است و اطمینان حاصل می شود که رباتی که انتخاب می کنید می تواند معاملات را به طور موثر و ایمن بدون به خطر انداختن داده های حساس یا در معرض خطرات غیرضروری انجام دهد.

برخی از قدرتمندترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تجارت کریپتو می‌توانند سیستم‌های اختصاصی مورد استفاده شرکت‌های سرمایه‌گذاری باشند. بسیاری از صندوق های تامینی قبلاً ادغام هوش مصنوعی را در عملیات تجاری خود پذیرفته اند. این ابزارهای داخلی با استفاده از الگوریتم های پیچیده و منابع داده اختصاصی، مزیت رقابتی را فراهم می کنند.

آیا باید به ربات های تجاری اعتماد کرد؟

مفهوم استفاده از هوش مصنوعی برای تجارت کریپتو به طور فزاینده ای محبوب شده است. این توسط مؤسسات مالی و بانک ها به کار گرفته می شود، اما آیا واقعاً کار می کند؟ آیا ربات های معاملاتی به کسب سود کمک می کنند؟

پتانسیل برنامه های هوش مصنوعی ممکن است هنوز محدود باشد، زیرا نمی توانند قیمت های آینده را با دقت 100٪ پیش بینی کنند. خطر دیگر احتمال به خطر افتادن پلتفرم و رهگیری کدهای ارسال شده از طریق API است، زیرا چیزی به نام کد کاملا غیرقابل نفوذ وجود ندارد. علاوه بر این، ربات های معاملاتی رمزنگاری هوش مصنوعی اغلب با کلاهبرداری همراه هستند.

بنابراین، زمانی که در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای معاملات ارزهای دیجیتال برای مدیریت پول خود فکر می کنید، به خاطر داشته باشید که برای مدیریت دارایی های خود به شخص دیگری متکی هستید. انتخاب یک ربات تجاری قابل اعتماد که بتوانید به آن اعتماد کنید بسیار مهم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا