اخبار رمز ارز

با ظهور آخرین نظرسنجی ها، سکه میم با موضوع بایدن 70 درصد افزایش یافت

یک سکه میم با الهام از جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، امروز بیش از 70 درصد افزایش یافت و به ارزش بازار 324 میلیون دلار رسید.

جئو بودن (BODEN) یک سکه میم سولانا طنز است که شخصیت عمومی و دیدگاه های سیاسی بایدن را به سخره می گیرد. این سایت دارای یک وب سایت است که تقلیدهای خام رئیس جمهور ایالات متحده را نشان می دهد و به شدت از فونت Comic Sans در ارائه خود استفاده می کند و میم های مختلف را در خود جای داده است. همچنین یک همتای الهام گرفته از ترامپ به نام Doland Tremp (TREMP) دارد.

BODEN که تقریباً یک ماه پیش راه اندازی شد، تقریباً 2000٪ از زمان راه اندازی خود افزایش یافته است، که عمدتاً ناشی از سر و صدا در مورد انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده و شوق مداوم سکه های میم در رسانه های اجتماعی است.

مانند همتای خود TREMP، BODEN به نظر می رسد هر بار که تحولات مهمی در انتخابات ایالات متحده رخ می دهد، تجمع می کند. افزایش امروز تا حد زیادی به خبر رهبری دونالد ترامپ از جو بایدن در شش ایالت، همانطور که توسط آخرین نظرسنجی ها نشان داده شده است، نسبت داده می شود. بایدن پیش از این در سال 2020 اکثریت ایالت های نوسان را به دست آورد.

در پی این گزارش، میم کوین TREMP نیز امروز بیش از 23 درصد افزایش یافت. روند بازار نشان می دهد که علاقه مندان به میم کوین احتمالاً تا زمان انتخابات ایالات متحده در ماه نوامبر به شرط بندی روی این توکن های 'knockoff' ادامه خواهند داد.

با این رالی، BODEN بزرگترین سود در توکن بازار میم کوین است، زیرا سایر توکن‌های پیشرو همچنان شاهد انحلال هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا