اخبار رمز ارز

با خرید دی استریم توسط دارندگان سولانا، بایننس کوین به سود ثابتی دست می یابد

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

DeeStream با پتانسیل خود برای کسب سود 25 برابری، سرمایه گذاران را جذب می کند و از پیشرفت های اخیر بایننس و سولانا پیشی می گیرد.

سود غیرعادی یکی از هیجان انگیزترین چیزها در مورد صنعت ارزهای دیجیتال است. بسیاری از پروژه ها اخیراً با افزایش ارزش مواجه شده اند.

بایننس (BNB) و سولانا (SOL) از جمله پروژه هایی هستند که اخیراً در بازار سبز شده اند و سرمایه گذاران با لبخند و امیدواری به ادامه این حرکت صعودی نگاه می کنند. با این حال، یک پروژه جدید همچنان به جذب سرمایه گذاران در تعداد زیادی ادامه داده است. DeeStream، یک کوین استریم جدید، شاهد هجوم فزاینده ای از سرمایه گذاران بوده است که معتقدند این پروژه می تواند تا 25 برابر قبل از پایان سال برسد.

بایننس کوین به طور پیوسته در حال افزایش است

بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در سطح جهان بر اساس حجم معاملات است. BNB در هفته گذشته بیش از 9.9 درصد رشد داشته است. BNB در حال حاضر با قیمت 355.99 دلار معامله می شود که 12.3 درصد بیشتر از ماه گذشته است.

سولانا (SOL) به رتبه پنجم سقوط کرد

سولانا با قیمت 109.8 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 3.8 درصدی نسبت به هفته گذشته است. این ارز برای مدت کوتاهی بایننس کوین را به عنوان چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار پشت سر گذاشت، اما به رتبه پنجم سقوط کرد و باعث شد چندین سرمایه‌گذار برای کسب سود بهتر به پروژه‌های دیگر نگاه کنند.

DeeStream به سرمایه گذاری انتخابی تبدیل می شود

DeeStream یک کوین استریم جدید است که هدف آن تغییر نحوه مصرف محتوای ویدیویی است. DeeStream اولین پلت فرم غیرمتمرکز پخش ویدئو در جهان است که از فناوری بلاک چین برای ایجاد یک شبکه همتا به همتا استفاده می کند که در آن سازندگان محتوا و طرفداران آنها در سراسر جهان می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. این به سرعت به سرمایه‌گذاری انتخابی برای کسانی تبدیل می‌شود که به دنبال کسب ۲۵ برابر سود تا پایان سال هستند. این ارز دیجیتال به‌عنوان ارز دیجیتال با چیپ آبی بعدی معرفی می‌شود و می‌تواند به ارتفاعات زیادی در نمودارها صعود کند.

DeeStream بستری را برای سازندگان محتوا فراهم می کند تا بتوانند آزادانه محتوای خود را بدون نگرانی در مورد ممنوعیت به اشتراک بگذارند. برخلاف پلتفرم‌های استریم سنتی، DeeStream هرگز کاربران را از بیان نظرات خود منع نمی‌کند. این به سازندگان اجازه می دهد تا حد امکان خلاق باشند و چنین خلاقیتی را با طرفداران خود به اشتراک بگذارند.

با DeeStream، واریز و برداشت آنی است. هیچ تأخیر غیرضروری وجود ندارد و این بستگی به این دارد که آیا کاربران بخواهند سرمایه خود را بسازند یا هر یک سنت از آن را برداشت کنند. این پلتفرم همچنین به کاربران اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده مختلف را با کارمزد 0 درصد مبادله کنند. دارندگان توکن پیش فروش دسترسی زودهنگام به ویژگی های پلتفرم و حق ارائه پیشنهاد و رأی برای تغییرات آتی پلتفرم دارند. پلتفرم غیرمتمرکز بازار امنی را برای معاملات فراهم می کند.

تنها 300,000,000 توکن DeeStream (DST) موجود است و هر کدام فقط 0.035 دلار به فروش می رسد که بسیار ارزان تر از Binance و Solana است. اگر پتانسیل رشد انبوه و حاشیه سود قابل توجه را در نظر بگیرید، در آن قیمت یک سرقت است.

با مراجعه به وب سایت، درباره پیش فروش DeeStream (DST) اطلاعات بیشتری کسب کنید اینجا.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا