اخبار رمز ارز

بایننس با شکایت دیگری به دلیل ضرر سرمایه گذاران آمریکایی در حوزه ارزهای دیجیتال روبرو است

یک دادگاه تجدیدنظر فدرال شکایت خود را علیه صرافی ارز دیجیتال Binance بازگرداند.

رویترز در 8 مارس گزارش داد که شکایتی که در آن سرمایه گذاران بایننس را به نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده با فروش توکن های ثبت نشده متهم کرده بودند، تجدید شد. بر اساس این سند، سرمایه گذاران ادعا می کنند که صرافی توکن هایی را فروخته است که بیشتر ارزش خود را از دست داده اند.

دادگاه تجدیدنظر همچنین گفت که سرمایه گذاران می توانند ادعاهای مربوط به خریدهای انجام شده در سال قبل از طرح دعوی را مطرح کنند. هفت توکن – aelf (ELF)، EOS (EOS)، FUNToken (FUN)، Icon (ICX)، OMG Network (OMG)، Quantstamp (QSP) و Tron (TRX) – که سرمایه‌گذاران از طریق Binance در سال 2017 خریداری کردند، به زودی از دست دادند. بیشتر ارزش آنها

آنها ادعا کردند که بایننس نتوانسته است آنها را در مورد “خطرات مهم” توکن ها هشدار دهد و به دنبال جبران مبلغی بود که پرداخت کردند.

گزارش رویترز

با این حال، نمایندگان صرافی ارزهای دیجیتال ادعا می کنند که قوانین اوراق بهادار ایالات متحده اعمال نمی شود زیرا صرافی آن در خارج از کشور واقع شده است.

شکایت اخیر سرمایه گذاران اولین بار نیست که بایننس در کشور دچار مشکل می شود. در پایان ماه فوریه، دادگاهی بایننس بایننس را به دلیل نقض قوانین مبارزه با پولشویی تایید کرد که در آن باید 4.3 میلیارد دلار بپردازد. قاضی منطقه ریچارد جونز خاطرنشان کرد که صرافی رمزارز تابع قوانین ایالات متحده بود اما “تصمیم عمدی” گرفت که از آنها پیروی نکند.

تایید این معامله پس از آن صورت گرفت که بایننس متهم به ارائه خدمات به مشتریان در کشورهای تحریم شده و همچنین سازمان های تروریستی و قاچاقچیان مواد مخدر، برخلاف قوانین ایالات متحده شد. بنیانگذار و مدیر عامل بایننس، چانگپنگ ژائو، شرکت و خودش را مقصر پذیرفت.

ریچارد تنگ که قبلاً مسئول تمام بازارهای منطقه ای خارج از ایالات متحده بود، رئیس جدید صرافی ارز دیجیتال شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا