اخبار رمز ارز

بازار بسیار پر نوسان بیت کوین و سطح پشتیبانی در 56097 دلار

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین به ما نشان داده است که هزینه این دارایی ها کاهش یافته است، اما بازارش به شدت در نوسان است، نمی توان گفت که قیمت ها بالا می روند یا کاهش پیدا می کنند. گفته می شود، قیمت ها به طور پیوسته با کمی نوسانات کاهش می یابد. از 21 نوامبر 2021، قیمت ها یک سقوط ناگهانی را تجربه کردند و به قیمت کمی کمتر از 58400 دلار رسیدند. پس از این، قیمت به تدریج پایین آمد تا در نهایت به شدت افزایش یافتتند. قیمت تا 58800 دلار بالا رفت و به آرامی دوباره سقوط کرد.

تجزیه و تحلیل نمودار 4 ساعته قیمت بیت کوین: افزایش نوسانات

نمودار تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین نشان می دهد که نوسانات در حال افزایش است و احتمالاً به رشد خود ادامه می دهد و آن را به یک بازار بسیار غیرقابل پیش بینی برای پادشاه ارزهای دیجیتال تبدیل می کند. اما از آنجایی که هزینه‌های قیمت‌ها همچنان در نوسان است، مشاهده شده است که قیمت بیشتر از افزایش ، در شیار ارزش پایین‌تر باقی می‌ماند. همانطور که گفته شد، ممکن است هنگامی که قیمت پایین آمد، گاوها وارد عمل شوند و قیمت را افزایش دهند و به طور کلی بر بازار مسلط شوند.

نمودار تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین نشان می دهد که حد بالای باند بولینگر 60291 دلار است و مقاومت و حد پایین باند بولینگر روی 56097 دلار است که سطح حمایت از دارایی است. به نظر می رسد منحنی میانگین متحرک زیر قیمت BTC/USD باشد که نشان دهنده روند نزولی است.

پس از تجزیه و تحلیل نمودار تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین، استنباط می شود که شاخص قدرت نسبی (RSI) در 40 است، که دارایی های پادشاه ارزهای دیجیتال را در سطح متوسط ​​قرار می دهد، نه بیش از حد فروخته شده و نه کم فروخته شده. با توجه به اینکه بازار بسیار پر نوسان شده است، نمی توان گفت که آیا قیمت ها به طور کامل افزایش می یابد یا خیر. در حال حاضر، نه گاوها و نه خرس ها بر بازار تسلط ندارند.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین: نتیجه گیری

با پایان دادن به تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین، متوجه شدیم که پادشاه ارزهای دیجیتال هنوز تاج و تخت را در دست دارد، و در حالی که با مقداری کاهش ارزش مواجه شده است، این مورد برای خروج از جایگاه شماره یک کافی نیست. اگر گاوها به نحوی دوباره بر بازار مسلط شوند، پادشاه ارزهای دیجیتال شانس نسبتا خوبی برای رسیدن به مرز 70000 دلار خواهد داشت. از آنجایی که نوسانات بازار بیشتر می‌شود، پیش‌بینی الگوهای تغییرات هزینه‌ها سخت‌تر می‌شود .

بر اساس مشاهدات انجام شده با تجزیه و تحلیل نمودارهای قیمت بیت کوین،سطح حمایت پایدار در 56097 دلار است که حرکت نزولی را مشخص می کند. خرس ها به طور کامل بازار را کنترل نمی کنند، اما تا حدودی این کار را می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا