اخبار رمز ارز

آواکس به رکورد زدن ادامه می دهد

Avalanche (AVAX) از  تاریخ 19 نوامبر به بعد ، امروز به بالاترین قیمت خود رسیده است و هنوز هیچ نشانه ای از ضعف نشان نداده است.

آواکس  از 12 سپتامبر با سرعتی شتابان در حال افزایش بوده است. این افزایش پس از 16 نوامبر کاملاً سهموی شد و در یک بازه زمانی پنج روزه، 77% به سمت بالا حرکت کرد که منجر به قیمت بالای 147 دلار در 21 نوامبر شد.

آواکس  در حالی که در ابتدا یک فیتیله بالایی بلند (نماد قرمز) ایجاد کرد که نشانه ای از فشار فروش در نظر گرفته می شد، دوباره جای خود را به دست آورد و یک بار دیگر به سمت بالا حرکت کرد.

نزدیکترین ناحیه مقاومت 154 دلار است. این سطح 3.61 اصلاح خارجی فیب در هنگام اندازه گیری آخرین افت (سفید) است. به جز این آواکس احتمالاً مقاومتی در 182 دلار پیدا خواهد کرد.

به طور مشابه، در حالی که نمودار کوتاه‌مدت شش ساعته می‌تواند دارای دو سطح بالایی شود که یک الگوی نزولی است، هیچ واگرایی نزولی در MACD و RSI وجود ندارد.

در حال حاضر بعد از زمان انتشار توییت، آواکس از منطقه مقاومت خارج شده و به قیمت بالاتری رسیده است.

علاوه بر این، بالاتر از ناحیه مقاومت 0.00236 ₿، که سطح مقاومت اصلاحی فیب خارجی 1.61 است، حرکت کرد. مقاومت بعدی در 0.0033 ₿، سطح 3.61 اصلاحی فیب خارجی یافت می شود.

مشابه با جفت دلار، ضعفی در شاخص های تکنیکال وجود ندارد. بنابراین، این امکان وجود دارد که آواکس به سمت مقاومت 3.61 فیب ادامه دهد.

همچنین بخوانید:   قیمت Decentraland با راه اندازی سندباکس آلفا، ده درصد افزایش یافت

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا