اخبار رمز ارز

افزایش 30 درصدی MATIC

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، MATIC، دارایی رمزنگاری بومی بلاک چین Polygon، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است. همانطور که ارزهای دیجیتال پس از فروش های قبلی در حال بهبودی هستند، شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای IntoTheBlock خاطرنشان می کند که تراکنش های بزرگ افزایش می یابند.

IntoTheBlock آن دسته از تراکنش‌های بزرگی که به عنوان شاخص برای نهنگ‌ها عمل می‌کنند را شناسایی می‌کند. در حال حاضر سرمایه‌گذاری موسسات در 24 ساعت گذشته برای  MATIC پنجاه درصد افزایش یافته است.

تراکنش های بزرگ برای توکن هایی مانند بیت کوین، اتریوم و Decentraland نیز افزایش یافته است که منجر به افزایش قیمت شده است. بنابر گزارش IntoTheBlock ،مبلغ تراکنش های بزرگ 100،000 دلار و بیشتر می باشند.

پس از کاهش به 1.62 دلار در طول فروش های 4 دسامبر، MATIC به طور پیوسته صعود کرده و امروز به بالاترین سطح 2.44 دلار رسیده است.  Polygon (MATIC) یک راه حل مقیاس بندی لایه 2، همچنان از هزینه های زیاد تراکنش های شبکه اتریوم بهره می برد.

اکنون  تقریباً همه توکن‌های موجود در 100 توکن برتر ارزش افزوده دارند و بنابراین به رنگ سبز معامله می‌شوند. ارزش کل بازار در 24 ساعت گذشته 7.61 درصد رشد کرده و در زمان انتشار این خبر به 2.4 تریلیون دلار رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا