اخبار رمز ارز

توکن IDEX با لیست شدن در صرافی کوین بیس 60 درصد افزایش یافت

پس از اینکه صرافی رمزارز آمریکا چند ارز دیجیتال را فهرست کردT بسیاری از قیمت‌های آن‌ها به بالاترین حد خود رسید، و به‌اصطلاح «اثر کوین‌بیس» کاملاً عمل کرد.

روز دوشنبه، کوین بیس فهرست‌بندی COVAL، IDEX، MCO2، POLS، FOX، SPELL و SUPER را اعلام کرد و معاملات آنها در روز سه‌شنبه ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی به شرط برآورده شدن شرایط نقدینگی آغاز شد.

هر هفت دارایی بلافاصله پس از انتشار این خبر ،جهش قابل توجهی در قیمت داشتند، COVAL، یک توکن ERC-20 که پلتفرم Emblem را تقویت می کند، از 0.02 دلار به بالاترین قیمت جدید 0.092 دلاری جهش کرد. بر اساس گزارش CoinGecko، علیرغم اصلاحات بعدی، COVAL همچنان 287.5 درصد در روز گذشته افزایش یافته است.

MCO2، یک توکن مبتنی بر اتریوم که زیربنای پروژه Moss Carbon Credit است، افزایش قیمت مشابه داشت و از 9.30 دلار در روز دوشنبه به رکورد جدید 21.68 دلار در روز سه شنبه رسید. در زمان انتشاراین خبر، MCO2 حدود 19 دلار با 104 درصد افزایش در طول روز معامله می شود.

IDEX، توکن حاکمیتی صرافی غیرمتمرکز  (DEX)، نیز بعد از فهرست کوین بیس از افزایش قابل توجهی برخوردار شد. تنها یک هفته پس از راه اندازی نسخه 3 پروتکل می گذرد.

روز دوشنبه، IDEX نسخه3 همچنین جفت معاملاتی IDEX/USDC را با یک استخر نقدینگی مربوطه و یک آپشن farming نیز فهرست کرد.

همراه با فهرست کوین‌بیس، قیمت IDEX اوایل روز سه‌شنبه به بالاترین حد روزانه 0.46 دلار افزایش یافت. با مبادلات توکن در حدود 0.42 دلار در زمان انتشار این خبر، افزایش 65.5 درصدی در 24 ساعت گذشته داشته است.

همچنین بخوانید:   Terra در آستانه سوزاندن 10% از توکن های عرضه شده

بقیه بازار نیز از لحظات مثبتی برخوردار است و بسیاری از دارایی ها نیز سودهای دو رقمی را ثبت می کنند.

بیت کوین در طول روز 8.4 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر حدود 51270 دلار معامله می شود، در حالی که اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، 10.8 درصد افزایش یافته است، در حدود 4400 دلار معامله می شود.

برخی از بزرگترین سودهای بازار عبارتند از Polygon (MATIC) که 29.8٪ افزایش یافته است، Avalanche (+20٪)، و همچنین Terra، Polkadot، Cardano و Solana که همه آنها حدود 12٪ افزایش یافته اند.

این اقدام صعودی تنها چند روز پس از رکود در سراسر بازار در آخر هفته اتفاق افتاد، چیزی که صنعت ارزهای دیجیتال مدتی بود تجربه نکرده بود.

 

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا