اخبار رمز ارز

افزایش 17 درصدی yearn finance (YFI) در یک روز

در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، yearn.finance (YFI) امکان تجمیع وام، ایجاد بازده و بیمه در بلاک چین اتریوم را فراهم می کند. طبق وب سایت پروژه، این پروتکل توسط توسعه دهندگان مستقل نگهداری می شود و توسط دارندگان YFI نظارت می شود. علاوه بر این، در حال حاضر، این پروتکل سه محصول اصلی را ارائه می دهد Vaults، Labs و Iron Bank

در 17 ژوئیه 2020، این پروژه یک اعلامیه غافلگیرکننده farming  با بازدهی 30000 توکن YFI را برای کاربران اولیه پروتکل اعلام کرد. حداکثر تعداد 36666 توکن YFI تاکنون استفاده شده است. Yearn Finance دارای 5.24 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده (TVL) است و 6.79 درصد از توکن حاکمیت Curve Finance، veCRV را در اختیار دارد.

لیکویید ترین برنامه های غیرمتمرکز (Dapps)

Curve Finance (CRV) یک استخر نقدینگی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم است که بر تجارت استیبل کوین تمرکز دارد. علاوه بر این، اهداف اصلی Curve Finance ارائه درآمد کم خطر و کارمزد تکمیلی برای ارائه دهندگان نقدینگی (LPs) است.

به گفته Defi Pulse، the curve یکی از روان‌ترین برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps) در دنیای دارایی‌های دیجیتال است که 13.91 میلیارد دلار TVL دارد. علاوه بر این، به دلیل ارتباط سیستمیک استیبل کوین ها در DeFi، تأثیر آن بر حاکمیت the curve  قابل توجه است.

طبق گزارش Dune Analytics، yearn دومین دارنده بزرگ veCRV در میان سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز است. این بدان معناست که آنها در مدیریت یکی از بزرگترین AMM در Web3: Curve Finance، حرف زیادی برای گفتن دارند. طبق CoinMarketCap، قیمت yearn.finance امروز 25,042.18 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 422,987,780 دلار است. yearn.finance در 24 ساعت گذشته 17.62% افزایش داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا