اخبار رمز ارز

استاندارد چارترد تایید ETF اتریوم را تا 23 می پیش بینی می کند

[ad_1]

جفری کندریک از بانک استاندارد چارترد پیش‌بینی می‌کند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار، ETF‌های اتریوم ایالات متحده را تا ۲۳ می تایید کند.

با شروع رد اولیه قبل از اعطای تایید، استاندارد چارترد موازی هایی را برای ETF اتریوم با رویکرد SEC به ETF های بیت کوین پیش بینی می کند.

جفری کندریک، که تحقیقات دارایی‌های دیجیتال و فارکس این بانک را رهبری می‌کند، معتقد است که ETFهای اتریوم در ایالات متحده در اواخر ماه مه چراغ سبز دریافت خواهند کرد. کندریک این وضعیت را با اتفاقی که در ETF های بیت کوین رخ داد مقایسه می کند و فکر می کند قیمت اتریوم (ETH) ممکن است تا آن تاریخ به دلیل تبلیغات تبلیغاتی به 4000 دلار برسد.

اعتماد کندریک از این واقعیت ناشی می شود که SEC در اقدامات قانونی خود با اتر به عنوان یک امنیت رفتار نکرده است. اتر در حال حاضر به عنوان آتی در بورس کالای شیکاگو معامله می شود.

Grayscale که دارای اعتماد اتریوم است، می‌خواهد آن را به یک ETF تبدیل کند. اگر آنها رد شوند، احتمالا درخواست تجدید نظر خواهند کرد.

کندریک به طور کلی در مورد ارزهای دیجیتال و ارزش گذاری قیمت آنها خوش بین است. کندریک پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند تا پایان سال جاری به 100,000 دلار و تا سال 2025 به 200,000 دلار برسد. او معتقد است که این اهداف امکان پذیر هستند، به خصوص با وجود سرمایه هایی که انتظار می رود به طور مداوم به صندوق های ETF بیت کوین سرازیر شوند.

کندریک در CNN در مورد ETF بیت کوین صحبت می کند

پس از تایید بیت کوین ETF، قیمت بیت کوین به دلیل خروج بیت کوین تراست Grayscale کمی کاهش یافت، اما قیمت بیت کوین از آن زمان به بعد افزایش یافت و اکنون حدود 43540 دلار است. کندریک معتقد است که اتریوم با افت قیمت پس از تایید مشابه مواجه نخواهد شد زیرا Grayscale Ethereum Trust به اندازه بیت کوین تراست Grayscale برای بیت کوین بزرگ نیست.

کندریک انتظار دارد که در 23 می، SEC ETF های پایه اتریوم را که از قیمت اتریوم پیروی می کنند، تایید کند. او می‌افزاید که ETFهایی که شامل درآمد اضافی از سهام‌داری می‌شوند ممکن است بعداً بیایند و در اروپا وجود داشته باشند.

کندریک همچنین در مورد به‌روزرسانی‌های آتی اتریوم صحبت می‌کند و می‌گوید که باید اتریوم را رقابتی‌تر کند و پاداش‌ها را برای مدت طولانی‌تری بالا نگیرد و این به نوبه خود به نفع قیمت اتریوم خواهد بود.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا