اخبار رمز ارز

ارزش بازار GameFi در 24 ساعت از بخش کلی ارزهای دیجیتال پیشی می‌گیرد

بخش GameFi طی 24 ساعت گذشته شاهد افزایش 6 درصدی در ارزش بازار بوده است که از رشد 2.2 درصدی بازار ارزهای دیجیتال بهتر است.

CoinGecko گزارش می دهد که ارزش کل توکن های بازی web3 اکنون 32.7 میلیارد دلار است.

در تحولات اخیر، توکن های GameFi، از جمله FLOKI، افزایش 3 درصدی در ارزش را تجربه کرده اند. توکن فلوکی در 24 ساعت گذشته 21 درصد افزایش یافته است و عمدتاً در اکوسیستم فلوکی برای تراکنش‌ها، پاداش‌ها و حاکمیت استفاده می‌شود و دارندگان را قادر می‌سازد در فرآیندهای تصمیم‌گیری مشارکت کنند.

ارزش بازار GameFi در عرض 24 ساعت از بخش کلی ارزهای دیجیتال پیشی گرفت - 1
نمودار 24 ساعته FLOKI از CoinMarketCap

نگاهی گسترده تر به 30 روز گذشته، دستاوردهای قابل توجهی را در این بخش نشان می دهد: Gala 200% جهش کرده است، توکن Sand باکس 65% افزایش یافته است، و AXS Axie Infinity تا 65% افزایش یافته است.

ادوارد ویلسون، تحلیلگر نانسن، این عملکرد را به تغییر فعالیت سرمایه گذاران به سمت سرمایه گذاری های با ریسک بالاتر نسبت می دهد. او توضیح داد که سرمایه گذاران در حال کاوش فراتر از ارزهای رمزپایه شناخته شده برای بازدهی بالاتر با گرم شدن بازار هستند.

ویلسون بازی کارتی تجارت موازی را که از توکن Prime استفاده می‌کند، برای نشان دادن گسترش علاقه به بازی‌های web3 برجسته کرد. Parallel مشارکت های قابل توجهی با Coinbase و OpenSea ایجاد کرده است که انعطاف پذیری خود را در طول رکود بازار نشان می دهد.

انتظار می رود کنفرانس توسعه دهندگان بازی آینده فعالیت توسعه دهندگان را در بازی های وب 3 بیشتر تحریک کند و به افزایش علاقه به توکن های بازی کمک کند.

ویلسون گفت: «توکن‌های بازی در حال افزایش هستند که با پیش‌بینی این رویداد آینده تقویت می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا