اخبار رمز ارز

اتریوم به 4100 دلار جهش کرد

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم امروز نزولی است، زیرا ما انتظار داریم که پس ازجهش شدید قیمت 4100 دلار در اواخر دیروز، یک حرکت معکوس در اواخر امروز دنبال شود. بنابراین، ETH/USD احتمالاً یک بالاترین سطح پایین دیگر را تعیین کرده است و اکنون آماده است تا دوباره به سمت پایین حرکت کند.

به طور کلی بازار طی 24 ساعت گذشته افزایش ثابتی داشته است. بیت کوین، رهبر بازار، 1.69 درصد و اتریوم 4.65 درصد رشد کردند Avalanche. با تقریباً 14 درصد سود، بالاترین عملکرد را در بین آلتکوین های برتر دارد.

ETH/USD در محدوده 3664.72 تا 4086.37 دلار معامله شد که نشان دهنده نوسانات شدید بازار در 24 ساعت گذشته است. حجم معاملات با 44.68 درصد افزایش به 27.15 میلیارد دلار رسیده است. در همین حال، کل ارزش بازار حدود 480.68 میلیارد دلار معامله می شود که منجر به تسلط بر بازار 21.17 درصد می شود.

در نمودار 4 ساعته، می‌توانیم ببینیم که قیمت اتریوم امروز پس از رد شدن جزئی برای صعود بیشتر در یک شب، در تلاش برای ادامه  در سطح بالاتر است.

اقدام قیمت اتریوم در هفته‌های گذشته پس از ناکامی در رسیدن به بالاترین رکورد قبلی تا پایان نوامبر، شاهد کاهش سرگردانی بوده است. در 4 دسامبر، یک فروش قوی، پایین ترین سطح ماهانه فعلی را درست زیر 3600 دلار ایجاد کرد.

پس از مدتی بهبود، بالاترین قیمت عمده دیگر در 4500 دلار تعیین شد که ساختار کلی بازار نزولی شده است. از آن زمان، ETH/USD تقریباً 20 درصد کاهش یافته است و پشتیبانی را در 3650 دلار ایجاد کرده است.

اوایل دیروز، قیمت اتریوم مجدداً حمایت قبلی را در 3900 دلار به عنوان مقاومت آزمایش کرد و سپس به سرعت به 3650 دلار کاهش یافت. در حمایت، فشار خرید قوی دوباره ظاهر شد و ETH/USD را تا پایان روز به 4100 دلار افزایش داد.

بنابراین، ما انتظار داریم که یک بالاترین سطح پایین تر دیگر ثبت شود، و اتریوم اکنون آماده است تا آزمایشات نزولی بیشتری را ادامه دهد.

تحلیل قیمت اتریوم امروز نزولی است زیرا انتظار داریم روند صعودی فعلی به زودی به پایان برسد و منجر به افزایش قیمت در سطح پایین تر دیگر شود که در 4100 دلار تایید شده است. به احتمال زیاد ETH/USD تا پایان هفته به روند کاهشی خود ادامه خواهد داد تا یک سطح پایین تر دیگر را همراه با روند کلی ثبت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا