اخبار رمز ارز

افزایش 5.5 میلیارد دلاری ارزش بازار سولانا در یک روز

در میان یک هفته پر فراز و نشیب، سولانا (SOL) شاهد ورود بیش از 4 میلیارد دلار در یک روز به ارزش بازار خود بوده است.

بر اساس گزارش CoinMarketCap ، در واقع، در 16 دسامبر، تنها در 24 ساعت ،ارزش بازار پنجمین ارز دیجیتال بزرگ جهان از 51.17 میلیارد دلار به 56.76 میلیارد دلار تغییر کرده است.

اگرچه سولانا در پایین ترین نقطه خود در روز گذشته، قبل از حرکت صعودی ، ارزش بازارش 48.67 میلیارد دلار بود، اما در این دوره 5.59 میلیارد دلار به ارزش آن اضافه شده است.

در حال حاضر، سولانا اکنون با 183.71 دلار معامله می شود که 10.3 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است، اگرچه هنوز 2.54 درصد نسبت به هفت روز گذشته کاهش قیمت دارد.

 

پیش بینی قیمت سولانا

شایان ذکر است، طبق آخرین پیش‌بینی‌های انجمن رمزنگاری CoinMarketCap، انتظار می‌رود قیمت SOL تا پایان دسامبر در حدود 185.44 دلار معامله شود.

عملکرد «تخمین قیمت» پلتفرم تحلیل داده‌های ارزهای دیجیتال CoinMarketCap به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیش‌بینی‌های شش ماهه قیمت را انجام دهند و ببینند دیگران در مورد قیمت ها چه فکری می‌کنند.

در زمان انتشار این خبر، 20411 نفر به برآورد قیمت در حد متوسط ​​رای داده اند. جالب توجه است که انتظار می رود قیمت در سال آینده با 171.55 دلار کاهش یابد ، پیش بینی که برای ژانویه با 11189 رای ثبت شده شده است.

از آنجایی که سولانا در هفته گذشته با مشکلات عملکردی مواجه بوده است، گویا معامله‌گران ارزهای دیجیتال آن را در هنگام رای دادن مد نظر قرار داده اند.

همچنین بخوانید:   معامله گران Solana و Arbitrum در حال تنوع بخشیدن به پرتفوی ها با میم سکه جدید

شایان ذکر است که SolChicks، یک توکن غیرمثلی جدید (NFT) که به صورت بومی در شبکه سولانا توسعه یافته است، در 13 دسامبر عرضه شد.

سرمایه گذاران خبری می خواهند در مورد بلاکچینی که برای مقاومت در برابر استفاده زیاد طراحی شده است ، بشنوند.

در 9 دسامبر، شبکه در نتیجه یک حمله رد سرویس توزیع شده، به شدت کند شد. با وجود اینکه سولانا می‌توانست مشکلات را بدون نیاز به قطع شبکه حل کند، نگرانی‌های شدیدی در مورد امنیت شبکه ایجاد کرد.

در سپتامبر، شبکه سولانا با مشکل مشابهی روبرو شد که افزایش سریع ترافیک تراکنش منجر به قطع شبکه شد که تقریباً هفده ساعت به طول انجامید. توسعه دهندگانی که در آن زمان روی این مشکل کار می کردند نتوانستند آن را حل کنند و اعتبار سنج ها مجبور به راه اندازی مجدد شبکه شدند.

افزایش اخیر قیمت سولانا را می توان به مایکل جردن، اسطوره بسکتبال و پسرش جفری جردن نسبت داد که HEIR را راه اندازی کردند، پلتفرمی بر روی سولانا که برای توانمندسازی ورزشکاران ساخته شده ، که قرار است در سال 2022 معرفی شود.

پلتفرم HEIR به این هدف راه اندازی می شود که ورزشکاران حرفه ای و پرشورترین طرفداران آنها را گرد هم بیاورد و شامل توکن HEIR است که در بلاک چین سولانا صادر می‌شود. همچنین دارایی‌های NFT و ویژگی‌های جامعه، مانند توانایی طرفداران برای پیوستن به “huddle” با ظرفیت محدود ورزشکاران به منظور دسترسی به پاداش ها و تجربیات را دارا می باشد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا