اخبار رمز ارز

آیا SOL می تواند دوباره به 200 دلار برسد؟

قیمت Solana در 15 مارس به اوج 186 دلار در سال 2024 رسید و روندهای کلیدی داده های زنجیره ای نشان می دهد که چگونه افزایش 400 درصدی Dogwifhat بر تقاضای بازار SOL تأثیر گذاشته است.

قیمت SOL پس از عقب نشینی 5 درصدی از قله 186 دلاری سال 2024 در 15 مارس، در حدود حمایت 175 دلاری ثابت ماند. داده های زنجیره ای Solana نشان می دهد که ارتباط حیاتی با memecoin های بومی Dogwifhat (WIF) و BONK آن وجود دارد که می تواند قیمت SOL را به 200 دلار برساند. در هفته های آینده

چرا قیمت سولانا بالا می رود؟

قیمت سولانا در این ماه 60 درصد افزایش یافته است و تقاضای جهانی برای توکن‌های میم به عنوان یک کاتالیزور اصلی صعودی در حال ظهور است.

توکن‌های میم پیشرو میزبان سولانا، WIF و BONK، در خط مقدم رالی memecoin قرار دارند که به نظر می‌رسد باعث افزایش تقاضای بازار برای SOL شده است.

اقدام قیمت سولانا (SOL) در مقابل Dogwifhat (WIF).
اقدام قیمت سولانا (SOL) در مقابل Dogwifhat (WIF) | منبع: TradingView

همانطور که در بالا مشاهده شد، قیمت SOL در دو ماه اول سال 2024 عملکرد نسبتاً ثابتی داشت. بین 1 ژانویه و 29 فوریه، SOL تا حد زیادی در محدوده 100 تا 110 دلار معامله شد.

با این حال، حرکت بازار در اوایل ماه مارس صعودی شد زیرا راوی جهانی memecoin به سمت شبکه Solana گسترش یافت. از ماه مارس، قیمت SOL با افزایش 401 درصدی WIF، 60 درصد افزایش یافته است.

سولانا در میان شیدایی memecoin به رکورد بالای ۸۱۶ هزار کاربر جدید رسید

با نگاهی فراتر از نمودارهای قیمت، سایر معیارهای حیاتی روی زنجیره نشان می‌دهند که چگونه شیدایی memecoin کاربران جدیدی را به شبکه جذب کرده است و در عین حال باعث افزایش ذهنیت SOL در بین سرمایه‌گذاران می‌شود.

متریک روزانه اولین امضاکنندگان HelloMoon تعداد آدرس‌های جدیدی را که اولین تراکنش‌ها را در بلاک چین سولانا انجام می‌دهند، ردیابی می‌کند.

کاربران جدید روزانه سولانا در مقابل قیمت SOL
سولانا کاربران جدید روزانه در مقابل SOL قیمت | منبع: HelloMoon

از زمانی که آخرین راهپیمایی WIF در اواخر فوریه آغاز شد، شبکه SOL شاهد تعداد زیادی از کاربران جدید بوده است.

آخرین رقم ثبت‌شده 815935 نفری که برای 14 مارس ثبت شده است، دومین رقم ثبت‌شده در تاریخ است، تنها 7 درصد کمتر از بالاترین رکورد ثبت‌شده در تاریخ 31 ژانویه، یعنی 879،013 نفر.

از آغاز ماه مارس، سولانا به طور متوسط ​​روزانه 500000 آدرس جدید را که اولین تراکنش های خود را انجام می دهند، جذب کرده است.

دوره طولانی افزایش تراکنش‌های کاربران جدید، نشانه اصلی سرمایه‌گذاران فعال جدید است که جریان‌های سرمایه جدیدی را به شبکه بلاک چین وارد می‌کنند. همانطور که این تازه واردان تراکنش های شبکه را انجام می دهند، تقاضا برای توکن اصلی اصلی افزایش می یابد.

جای تعجب نیست که قیمت SOL در آن دوره 60 درصد افزایش یافته است و در 15 مارس به 186 دلار رسیده است.

پیش بینی قیمت سولانا: آیا SOL می تواند در سال 2024 به 200 دلار برسد؟

با استخراج بینش از داده‌های زنجیره‌ای که در بالا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، شرکت‌های تازه وارد در گردهمایی‌های WIF و BONK کاتالیزور اصلی افزایش قیمت 60 درصدی SOL در نیمه اول مارس 2024 بوده‌اند.

با توجه به اقدام کوتاه مدت قیمت، شاخص های فنی باند بولینگر نشان می دهد که SOL می تواند در روزهای آینده به سمت نقطه عطف 200 دلار حرکت کند.

پیش‌بینی قیمت سولانا (SOL).
پیش بینی قیمت Solana (SOL) | منبع: TradingView

در 15 مارس، SOL با قیمت 182 دلار معامله شد که به طور قابل توجهی بالاتر از باند بالایی بولینگر در 178 دلار بود. این همسویی نادر بازار زمانی اتفاق می‌افتد که شتاب معاملاتی برای یک دارایی به شدت صعودی شود.

با توجه به اینکه SOL قبلاً مقاومت 185 دلاری را در 24 ساعت گذشته شکسته است، گاوها اکنون می توانند اهداف بالاتری را که نزدیک به 200 دلار هستند در رالی بعدی هدف قرار دهند.

اما در یک نوسان نزولی، گاوها می توانند دیوار خرید حمایتی را در حدود قیمت میانگین متحرک ساده 20 روزه در 173 دلار ایجاد کنند.

با این حال، سرمایه‌گذاران استراتژیک می‌توانند محتاط باشند زیرا کاربران جدید و افزایش تراکنش‌ها خطر قطعی شبکه را افزایش می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا