اخبار رمز ارز

آیا بیت کوین پس از نقدینگی 700 میلیون دلاری در آستانه سقوط است؟

بیت کوین پس از سقوط ناگهانی در 10 نوامبر دوباره بازگشت. در حالی که به نظر می رسد معامله گران در حال ورود مجدد به بازار هستند، این ارز دیجیتال پیشرو می تواند قبل از از سرگیری روند صعودی خود، کف های اخیر را مجددا آزمایش کند.

 

بیت کوین در آستانه یک نزول دیگر است

بیت کوین ممکن است با یک سقوط قریب الوقوع مواجه شود.

برترین ارز رمزنگاری شده مدت کوتاهی پس از رسیدن به بالاترین رکورد جدید خود در 69000 دلار، دچار افت شد. این افزایش روز چهارشنبه در حالی رخ داد که سرمایه‌گذاران هجوم بردند تا در برابر سریع‌ترین نرخ تورم 12 ماهه ای که ایالات متحده از سال 1990 تاکنون ثبت کرده است محافظت کنند.

قراردادهای باز معاملات آتی بیت کوین و اتریوم در این هفته افزایش یافته است و شرایط عالی را برای فشار طولانی مدت ایجاد کرده است. چند ساعت پس از اینکه بیت کوین به بالاترین حد خود رسید، شاهد اصلاح 9 درصدی بود که منجر به کاهش نزدیک به 6000 امتیاز در بازار این دارایی در عرض چند ساعت شد.

از آنجایی که ارز دیجیتال پرچم‌دار به زیر 63000 دلار سقوط کرد، اکثر دارایی‌های دیگر در بازار هم کاهش پیدا کردند و بیش از 700 میلیون دلار نقدینگی در موقعیت‌های لانگ و شورت ایجاد شد.

علیرغم ضررهای قابل توجه، علاقه باز به معاملات آتی بیت کوین بالای 25 میلیارد دلار باقی مانده است. حجم قابل توجه وجوه تخصیص یافته در قراردادهای آتی باز، یک نشانه منفی برای ادامه روند صعودی است.

نرخ بهره باز بالا می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که معامله‌گرانی که در سقوط ناگهانی از بازار خارج شدند، امیدوارند انتقام زیان خود را بگیرند. افزایش سفارشات خرید می‌تواند به افزایش قیمت در چند ساعت گذشته کمک کند. با این حال، بیت کوین می تواند برای کاهش بخشی از فشار و تثبیت سود قراردادهای باز آتی ، کاهش بیشتری پیدا کند.

بر اساس مدلIOMAP ، یک نزول دیگر می تواند بین محدوده 61,350 تا 63,300 دلار ایجاد شود. تاریخچه تراکنش ها نشان می دهد که تقریباً 1.31 میلیون آدرس قبلاً بیش از 650000 بیت کوین در این سطح قیمت خریداری کرده اند.

چنین دیوار تقاضای قابل توجهی ممکن است توانایی جذب هرگونه فشار فروش را داشته باشد زیرا دارندگان این قیمت ممکن است سعی کنند موقعیت خود را “در پول” حفظ کنند.

نزول به محدوده قیمتی 61350 دلار و 63300 دلار نیز می‌تواند سرمایه‌گذاران حاشیه‌نشین را تشویق کند تا دوباره به بازار بازگردند. در این احتمال، افزایش فشار خرید ممکن است بتواند به بیت کوین کمک کند تا به بالاترین حد خود برسد زیرا IOMAP هیچ مانع عرضه قابل توجهی را نشان نمی دهد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا