Friendzone، شریک Polygon برای نوآوری در رسانه های اجتماعی از طریق بلاک چین
[ad_1]
هدف Friendzone پرورش جوامع اینفلوئنسر با استفاده از قیمت گذاری تطبیقی و توزیع پاداش در زمان واقعی است و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه های جدیدی را برای مخاطبان خود ایجاد کنند.
Friendzone امروز روی بلاک چین اثبات سهام (PoS) Polygon راه اندازی شده است و قصد دارد بعداً به Polygon zkEVM منتقل شود.
به گفته کوین لو، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران، Friendzone یک پلتفرم دو لایه ارائه میکند و «انتخاب Polygon PoS بهعنوان اولین بلاک چین، یک تصمیم استراتژیک بود که ریشه در تعهد مشترک ما به مقیاسپذیری و همسویی ما در توسعه برنامههای کاربردی Web3 با محوریت مصرفکننده داشت. “
لو در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “قسمت سطح کاربر پسند است و به افراد امکان می دهد ارتباطات و فعالیت های اجتماعی خود را مدیریت کنند.” بخش عمیقتر به نام LayerSocial به توسعهدهندگان اجازه میدهد برنامههای جدیدی ایجاد کنند که از ارتباطات و دادههای اجتماعی پلتفرم استفاده میکنند.
قبل از پذیرش فناوری بلاک چین، Friendzone ثبت نام اولیه و مشارکت اجتماعی را از طریق یک برنامه خارج از زنجیره تسهیل کرد. این پلتفرم که توسط پیشگامانی از Band Protocol، Synthetix و Koinly توسعه یافته است، میخواهد اکوسیستم خود را از طریق ادغام با سایر برنامهها گسترش دهد.
این رویکرد پس از راهاندازی Friend.tech در آگوست انجام میشود، که در ابتدا با امکان دادن به اینفلوئنسرها برای کسب درآمد از شبکههای خود از طریق یک سرویس شبه چتروم، هیجان قابلتوجهی ایجاد کرد، اگرچه در ماههای بعد علاقه به طور قابلتوجهی کاهش یافت.
در یک جهش رشد، Friendzone بیش از 600٪ افزایش در کاربران ثبت نام شده از دسامبر تا ژانویه را در کنار تکمیل 10000 جستجوی کاربر تنها در ژانویه گزارش داد. در ابتدا، دسترسی به برنامه وب پیشرونده قبل از راهاندازی آن محدود به گروهی منتخب از شرکا، سرمایهگذاران و شرکتکنندگان در رویداد بود که منجر به ثبت نام اولیه بیش از 3000 نفر شد.
Polygon همچنین اخیراً با Immutable همکاری کرد تا zkEVM Mainnet خود را راهاندازی کند، که اکوسیستمی را برای بازی معرفی کرد که بر امنیت، مقیاسپذیری و تجربههای بدون گاز برای گیمرها مبتنی بر اتریوم تأکید داشت.
[ad_2]