اخبار رمز ارز

شیبا اینو به طور ناگهانی 8٪ جهش کرد

طبق داده‌های ارائه شده توسط سایت ، CoinMarketCap، شیبا اینو در حال حاضر پس از جهش ناگهانی 8 درصدی، تقریباً نسبت به  تمام 100 ارز دیجیتال برتر، عملکرد بهتری دارد.

Network Oasis (ROSE)،Kadena (KDA)  و Quant (QNT) نیز توانسته‌اند در 24 ساعت گذشته دستاوردهای بزرگ‌تری داشته باشند، و افزایش Kadena  دو رقمی بوده است.

شیبا اینو نزدیک به پیشی گرفتن از Avalanche (AVAX) و کسب رتبه دوازدهم است. شکاف بین این دو ارز دیجیتال اکنون کمتر از یک میلیارد دلار است.

بیت کوین  نیز بار دیگر سطح 50000 دلار را به دست آورده است. بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 2 درصد رشد داشته است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، بیت کوین به طور خلاصه در روز جمعه با توجه به اخبار مربوط به تورم ایالات متحده به 50000 دلار بازگشت، اما گاوها نتوانستند این سود را حفظ کنند.

Cardano (ADA) و Polkadot (DOT) بهترین عملکرد را در بین 10 کوین برتر داشته اند.

اتریوم  پس از اینکه در اوایل این هفته در برابر بیت کوین زمین بازی را به دست آورد، همچنان ثابت مانده است.

OG میم کوین دوج کوین ، نیز تنها 0.44 درصد افزایش یافته است و تقریباً برای به دست آوردن توجهات ، از هر طریقی تلاش می کند. این ارز دیجیتال اکنون 76.64 درصد نسبت به اوج خود در ماه مه کاهش یافته است.

شیبا اینو نیز باید 56.75 درصد را بهبود بخشد تا بتواند اوج قبلی خود را پس بگیرد.

شیبا اینو با وجود اصلاح قیمت همچنان در کانون توجه قرار دارد. در اوایل این هفته، Flexa و BitPay، دو شرکت برجسته پرداخت ارزهای دیجیتال، هر دو از شیبا اینو حمایت کردند. همچنین در صرافی بیشتری شیبا اینو لیست می شود. Bitstamp در اوایل این هفته فاش کرد که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا این میم کوین را معامله کنند.

Terra (LUNA) بیشترین عقب مانده در بین 10 کوین برتر است که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 3 درصد کاهش یافته است. اکنون پس از پیشی گرفتن از اولین میم کوین در اوایل دسامبر، به واگذاری زمین به دوج کوین نزدیک شده است. رالی LUNA که در اوایل ماه جاری توجه جامعه سرمایه گذاری را به خود جلب کرد، در نهایت زمان کوتاهی فقط ادامه یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا