اخبار رمز ارز

یک تحلیلگر محبوب، آینده بیت کوین را در کوتاه مدت نزولی و در بلند مدت صعودی می بیند

با ادامه نوسان قیمت ارزهای دیجیتال پیشرو به زیر 50000 دلار، یک تحلیلگر و معامله گر محبوب رمزارز در مورد آینده بیت کوین می گوید.

در یک جلسه استراتژی جدید، Altcoin Sherpa می گوید که او به دو احتمالی نگاه می کند که می تواند روند بلندمدت بیت کوین  را مشخص کند.

“سطح اوج کمتر حتمی است. تقریباً اجتناب‌ناپذیر است، مثل اینکه ما به نوعی به سطح پایین‌تر در مقدار بالاتر می‌رسیم… در مقایسه با منطقه 70000 دلاری و بعد از آن، اگر به پایین‌ترین سطح برسیم،  دیدگاه من در مورد روند،  بسیار نزولی است. اگر ما به نوعی به پایین ترین سطح در مقدار بالاتر برسیم، دیدگاه من روند صعودی است.”

تنظیم پایین ترین سطح در مقدار بالاتر که تحلیل‌گر به آن اشاره می‌کند، نشان می‌دهد که بیت کوین به بالای منطقه 69000 دلار افزایش نمی‌یابد، در حالی که پایین‌تر بودن سطح پایین نشان می‌دهد که بیت کوین سطح بحرانی قیمت را در حدود 42000 دلار کاهش می‌دهد.

طبق گفته Altcoin Sherpa، او انتظار دارد که بیت کوین قبل از چاپ قیمت پایین تر در حدود 47000 دلار ، به روند صعودی خود ادامه دهد و به رکوردهای جدید، تا 58000 دلار افزایش یابد.

“در حال حاضر، ساختار کلی بازار صعودی هنوز برای من وجود دارد. اگر برخی شرایط پیش‌بینی نشده هم در محیط کلان وجود داشته باشد، همچنان معتقدم بیت‌کوین صعودی است.”

اگرچه استراتژیست کریپتو دیدگاه بلند مدتش نسبت به بیت کوین صعودی باقی می ماند، اما انتظار ندارد که این دارایی اصلی ارز دیجیتال به زودی حرکت های بزرگی انجام دهد.

“بنابراین من برای عملکرد قیمت بیت کوین در چند هفته آینده چه می بینم؟ من فکر می کنم که ما فقط قیمت کمتر می بینیم . منظورم این است که بعد از اینکه یک حرکت بزرگ و بزرگ به سمت پایین را مشاهده کردید… مدتی طول می کشد تا قسمت های پایینی شکل بگیرند. به طور کلی، هرچه این حرکت به سمت پایین بزرگتر باشد، به تثبیت بیشتری نیاز است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا