اخبار رمز ارز

یک استراتژیست بازارمی گوید بیت کوین در پنج سال آینده رشد خواهد کرد

با توجه به اینکه بیت کوین در سال 2022 نوسانات بالایی را تجربه می کند، گرت سولووی، استراتژیست ارشد بازار در InTheMoneyStocks.com، پیشنهاد کرده است که حرکت قیمت دارایی با آینده ای تاریک در کوتاه مدت مواجه است.

سولو وی که همچنین یک تحلیلگر تکنیکال است، در صحبت با Yahoo Live، اظهار داشت که اگرچه بیت کوین چشم انداز آینده صعودی دارد، اما نمودارها به اصلاح گسترده تا 20000 دلار در اوایل سال 2022 یا 2023 اشاره می کنند. در این راستا، Solo سولو وی پیش بینی کرد که ارزهای دیجیتال ممکن است به زودی “یک لحظه دات کام” را تجربه کند.

سولو وی گفت : “من عاشق ارزهای دیجیتال هستم، من عاشق بیت کوین هستم. اما نمودارها این را نشان نمی دهند. بیت کوین، برای من، الگوی سر و شانه  بدی دارد. باور کنید یا نه، در اوایل سال 2022 یا اوایل سال 2023، می توانید شاهد کاهش بیت کوین به زیر 20000 دلاری باشید. بیت کوین و ارزهای دیجیتال در طی یکی دو سال آینده شاهد لحظات دات کام خود خواهند بود.”

به طور قابل‌توجهی، الگوی سر و شانه، شکل‌گیری نمودار خاصی را توصیف می‌کند که معکوس شدن روند صعودی به نزولی را پیش‌بینی می‌کند.

بیت کوین سطح حمایت کلیدی را می شکند

به گفته سولو وی ، علامت قیمت 46000 دلار به عنوان یک سطح حمایتی قابل توجه عمل می کند و اگر دارایی به پایین تر برسد، امکان کاهش بیشتر وجود دارد. قابل ذکر است، در 5 ژانویه، قیمت بیت کوین به شدت از 46000 دلار به حدود 42800 دلار در کمتر از سه ساعت کاهش یافت.

بیت کوین با 41600 دلار معامله می شود که در هفت روز گذشته بیش از 12 درصد کاهش داشته است. همانطور که قبلا توسط Finbold گزارش شده بود، بیت کوین در حال حاضر حداقل 60 میلیارد دلار از سرمایه بازار را در سال جدید از بین برده است.

سولووی در مورد نحوه عملکرد بیت کوین در برابر سایر دارایی ها نشان داد که در سال 2022 طلا از اولین ارز دیجیتال برتری خواهد داشت. با این حال، او همچنان نسبت به بیت کوین خوش بین است و بیان می کند که دارایی در حدود 100000 دلار یا 250000 دلار در پنج سال آینده معامله خواهد شد.

این استراتژیست خاطرنشان کرد که طلا در حال حاضر دارایی کم ارزشی است، اما بیت کوین ممکن است در دراز مدت سهم بازار را از این فلز گرانبها بگیرد. سولووی نشان داد که افزایش ارقام تورم و نرخ بهره احتمالاً به نفع طلا خواهد بود تا اینکه به نفع بیت کوین باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا