اخبار رمز ارز

یوونتوس اف سی با صرافی ارز دیجیتال لهستانی Zondacrypto شریک می شود

[ad_1]

یوونتوس، یکی از باشگاه‌های پیشرو فوتبال در ایتالیا، شراکت خود را با Zondacrypto، یک صرافی ارزهای رمزنگاری شده از لهستان اعلام کرده است.

این حرکت قهرمانان 36 بار ایتالیا بخشی از روند گسترده تر ادغام ارزهای دیجیتال در فوتبال است که منعکس کننده رابطه در حال تکامل این ورزش با صنعت کریپتو است.

این باشگاه قبلا تعامل خود را با Socios.com در سپتامبر 2023 گسترش داده بود، رابطه ای که در سال 2018 آغاز شد و هدف آن افزایش تعامل با طرفداران از طریق استفاده نوآورانه از فن توکن ها بود. پیشتر در سال 2021، اینترمیلان، دیگر باشگاه فوتبال پیشرو در ایتالیا، به همکاری 26 ساله خود با پیرلی پایان داد و به جای آن، سوسیوس را به عنوان اسپانسر پیراهن فصل 2021-2022 خود معرفی کرد.

این همکاری نشان Zondacrypto را که روی آستین پیراهن بازیکنان یوونتوس تزئین شده است، نشان می دهد که ترکیبی از سنت با فناوری پیشرفته در حمایت های ورزشی است. Zondacrypto که در سال 2014 تأسیس شد، با بیش از 1.2 میلیون کاربر فعال در سراسر ایتالیا، لیتوانی، اسلواکی، استونی و کانادا به یک صرافی ارز دیجیتال تنظیم شده پیشرو در اروپا تبدیل شده است.

این همکاری با Zondacrypto بر اساس تلاش‌های مداوم یوونتوس برای ارائه تجربیات جذاب‌تر و ارزشمندتر به طرفداران خود، با استفاده از فرصت‌های منحصربه‌فرد ارائه‌شده توسط فناوری بلاک چین است.



[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا